Архетип батька – один із основних елементів колективного позасвідомого. Вже на зорі історичного розвитку людство закріпило за батьківською постаттю такі символічні функції: сила, влада, мудрість, наставництво, захист. ...
Доступність засобів для створення та дистрибуції контенту, що стала можливою завдяки інноваційним інженерним звершенням, демократизувала універсалії культури, збагачуючи мистецтво сонмом нових образів, знаків та символів. ...
Китайський кінематограф в історичному, естетичному, філософському та інших аспектах - це яскравий і самобутній культурний феномен глобального масштабу. Розвиваючись на початку ХХ ст. під патронатом західної культури, він ...
Китайські фільми про бойові мистецтва, що виникають на ранньому етапі розвитку кінематографа в Китаї як фільмування сцен з пекінської опери та розквітають вже в німому кіно як екранізація пригодницьких фентезійних романів ...
До книги ввійшли вибрані наукові статті, розвідки, доповіді,
у яких аналізуються проблеми стратегії, тактики й етики відносин
у продюсерському партнерстві в площині сценічного мистецтва,
порушуються актуальні питання ...
Елементи мелодрами у вітчизняному кінематографі радянської доби завжди використовувалися відповідно до ідеологічних констант методу соцреалізму. У статті на емпіричному матеріалі розкрито зміни, що відбувалися в ...
Стаття присвячена культурологічному дослідженню періоду "відлиги" в українському кіномистецтві. Ретроспективний аналіз покликаний виявити історико-культурні чинники, які сприяли появі численних кіномелодрам, створених на ...
Журавльова, Тетяна Василівна(Київський національний університет культури і мистецтв, 2018-12-26)
Мета роботи полягає в дослідженні ролі та специфіки функціонування елементів мелодрами в аналізованих фільмах К. Муратової. З огляду на поставлені завдання, в роботі застосовано наступні методи: порівняльно-генетичний – в ...
Журавльова, Тетяна Василівна(ІМФЕ імені М. Т. Рильського, 2018)
У статті досліджено втілення поняття «мелодраматизм» у авторському кінематографі України початку ХХІ століття. На прикладі фільмів К. Муратової та Є. Нейман розглянуто роль та функціонування художніх властивостей мелодрами ...
Журавльова, Тетяна Василівна(Національна музична академія України імені П. І. Чайковського, 2020-08-20)
Розглянуто екранізовані версії класичних оперних творів як приклад міжмистецької взаємодії. Екранізацію порівняно з таким методом художньої діяльності, як інтерпретація — відтворення оперного твору засобами кінематографу. ...
Метою статті є: розкриття художніх прийомів, якими режисери фільмів періоду хрущовської «відлиги» відтворювали інтимні переживання персонажів; концептуалізація поняття «кохання» у фільмах цього часу, визначення значущості ...
Погребняк, Галина Петрівна(Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, 2020-08-08)
Монографія присвячена розгляду й аналізу концепту «авторське кіно» в соціокультурному середовищі другої половини ХХ – початку ХХІ століття. У полі зору дослідниці – актуальна проблема вивчення творчості авторів-режисерів ...