dc.contributor.author |
Anhelova, Anhelina |
|
dc.contributor.author |
Ангелова, Ангеліна Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-22T12:33:32Z |
|
dc.date.available |
2023-05-22T12:33:32Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Ангелова А. О. Новаторство ілюзіону Альберта Сміта «Сходження на Монблан» (1852-1858 рр.): між театром і шоу-бізнесом / Ангеліна Олегівна Ангелова // Науковий вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого. - 2020. - Вип. 26. - С. 17 - 22. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://ir.knutkt.edu.ua/handle/123456789/650 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена аналізу художніх та технологічних інновацій ілюзіону видатного драматурга та шоумена вікторіанської доби Альберта Сміта «Сходження на Монблан» (1852-1858 рр.). Доведено, що автор інтерактивної лекції розробив такі методи роботи з публікою, які згодом стали дієвими та популярними у світовому шоу-бізнесі. Великому успіхові ілюзіону «Сходження на Монблан» сприяли: актуальне ідеологічне підґрунтя, що відображало філософію позитивізму; вдале художнє оформлення вистави; використання складної театральної машинерії та світлотіньових ефектів; маніпулювання глядацьким сприйняттям, апеляція до широкого емоційного діапазону; елементи інтерактивності; ефективний менеджмент (рекламні кампанії, мерчандайзинг, логістика гастрольних турів, оновлення шоу, створення медіабренду, прагнення до монополізації тощо). |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
організація театральної справи |
uk_UA |
dc.subject |
шоу-бізнес |
uk_UA |
dc.subject |
Альберт Сміт |
uk_UA |
dc.subject |
ілюзіон |
uk_UA |
dc.subject |
вікторіанська доба |
uk_UA |
dc.title |
Новаторство ілюзіону Альберта Сміта «Сходження на Монблан» (1852-1858 рр.): між театром і шоу-бізнесом |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
793.8(410)’’1852/1858’’Схо(045) |
|