Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пахарчук, Олександр Сергійович
dc.date.accessioned 2024-02-07T10:42:54Z
dc.date.available 2024-02-07T10:42:54Z
dc.date.issued 2023-09-03
dc.identifier.citation Пахарчук О. С. Вектори розвитку вітчизняного шоу-бізнесу в умовах воєнного стану / Олександр Сергійович Пахарчук // Мистецтвознавчі записки: зб. наук. пр. - 2023. - Вип. 43. - С. 225 - 230. uk_UA
dc.identifier.uri http://ir.knutkt.edu.ua/handle/123456789/745
dc.description.abstract Мета статті – дослідити процес формування діяльності шоу-бізнесу в умовах російсько-української війни, виявити професійні трансформації діячів шоу-бізнесу, обумовлені факторами воєнного сьогодення, визначити нові формати та стилістичні рішення мистецьких проєктів. Методологія дослідження ґрунтується на застосуванні емпіричного методу, який дає можливість дослідити тенденції розвитку шоу-бізнесу в умовах війни; метод мистецтвознавчого аналізу дає можливість комплексно дослідити та охарактеризувати зміну сфери діяльності представників шоу-бізнесу, проаналізувати волонтерську, гастрольну, громадську та мистецьку діяльність діячів українського шоу-бізнесу в умовах воєнного стану в Україні; аксіологічний метод базується на з'ясуванні змін в концертному репертуарі та тематиці мистецьких творів, зверненні до пісенної спадщини українців, визначенні утворення нових форматів творчих проєктів та їх інтеграцію у міжнародний мистецький простір. Наукова новизна полягає у встановленні векторів розвитку шоу-бізнесу на вітчизняній мистецькій арені, в узагальненні змін мистецької діяльності представників шоу-бізнесу на тлі актуалізації світового інтересу до українського видовищного мистецтва. Сфера діяльності шоу-бізнесу кардинально змінює концептуальні підходи до створення розважального контенту та стає потужним рушієм супротиву агресії й підтримки населення України. Діячі шоу-індустрії завдяки патріотизму змогли проявити себе як провідники волонтерського руху, ретранслятори патріотичного виховання населення та амбасадори української масової культури за кордоном. Пріоритетним стає відновлення мистецької спадщини та стратегії її розвитку в майбутньому, щоб контент, який пропонується митцями сьогодні, викликав інтерес і надалі, пропагуючи національну ідентичність на міжнародному рівні. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher НАКККіМ uk_UA
dc.subject шоу-бізнес uk_UA
dc.subject патріотизм uk_UA
dc.subject мистецькі проєкти uk_UA
dc.subject волонтерство uk_UA
dc.subject концертна діяльність uk_UA
dc.subject гастрольна діяльність uk_UA
dc.subject репертуар uk_UA
dc.title Вектори розвитку вітчизняного шоу-бізнесу в умовах воєнного стану uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.udc 792.7(477):355.48(470:477)"2022/2023"](045)
dc.identifier.doi https://doi.org/10.32461/2226-2180.43.2023.286865


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу