Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Журавльова, Тетяна Василівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-09T14:10:28Z | |
dc.date.available | 2024-02-09T14:10:28Z | |
dc.date.issued | 2023-06 | |
dc.identifier.citation | Журавльова Т. Концепт кохання в радянському кінематографі доби хрущовської «відлиги» / Тетяна Журавльова // Вісник КНУКіМ. Серія «Мистецтвознавство». - 2023. - № 48. - С. 17 – 25. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.knutkt.edu.ua/handle/123456789/751 | |
dc.description.abstract | Метою статті є: розкриття художніх прийомів, якими режисери фільмів періоду хрущовської «відлиги» відтворювали інтимні переживання персонажів; концептуалізація поняття «кохання» у фільмах цього часу, визначення значущості любовного чинника в розкритті особистісних якостей персонажа. У дослідженні зроблено аналіз культурно-історичного поля епохи кінця 1950-х – 1960-х років, кардинальних змін у суспільному та мистецькому житті в СРСР. Визначальним завданням дослідження є розкриття підтекстів у вербальній та візуальній структурі аналізованих стрічок. Методологія розгляду ґрунтується на історичному, культурологічному аналізі постсталінської епохи; компаративний аналіз застосовано для зіставлення естетичних засобів та нових художніх прийомів у фільмах періоду «відлиги»; за допомогою типологічного аналізу стрічкѝ виокремлено в певні групи за спільними естетичними параметрами чи ідейними підтекстами. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вісник КНУКіМ | uk_UA |
dc.subject | концепт кохання | uk_UA |
dc.subject | кінематограф «відлиги» | uk_UA |
dc.subject | соцреалізм | uk_UA |
dc.subject | радянська ідеологія | uk_UA |
dc.subject | кінематограф тоталітарної доби | uk_UA |
dc.title | Концепт кохання в радянському кінематографі доби хрущовської «відлиги» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.doi | DOI: https://doi.org/10.31866/2410-1176.48.2023.282431 |