Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Журавльова, Тетяна Василівна
dc.date.accessioned 2024-02-09T14:10:28Z
dc.date.available 2024-02-09T14:10:28Z
dc.date.issued 2023-06
dc.identifier.citation Журавльова Т. Концепт кохання в радянському кінематографі доби хрущовської «відлиги» / Тетяна Журавльова // Вісник КНУКіМ. Серія «Мистецтвознавство». - 2023. - № 48. - С. 17 – 25. uk_UA
dc.identifier.uri http://ir.knutkt.edu.ua/handle/123456789/751
dc.description.abstract Метою статті є: розкриття художніх прийомів, якими режисери фільмів періоду хрущовської «відлиги» відтворювали інтимні переживання персонажів; концептуалізація поняття «кохання» у фільмах цього часу, визначення значущості любовного чинника в розкритті особистісних якостей персонажа. У дослідженні зроблено аналіз культурно-історичного поля епохи кінця 1950-х – 1960-х років, кардинальних змін у суспільному та мистецькому житті в СРСР. Визначальним завданням дослідження є розкриття підтекстів у вербальній та візуальній структурі аналізованих стрічок. Методологія розгляду ґрунтується на історичному, культурологічному аналізі постсталінської епохи; компаративний аналіз застосовано для зіставлення естетичних засобів та нових художніх прийомів у фільмах періоду «відлиги»; за допомогою типологічного аналізу стрічкѝ виокремлено в певні групи за спільними естетичними параметрами чи ідейними підтекстами. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Вісник КНУКіМ uk_UA
dc.subject концепт кохання uk_UA
dc.subject кінематограф «відлиги» uk_UA
dc.subject соцреалізм uk_UA
dc.subject радянська ідеологія uk_UA
dc.subject кінематограф тоталітарної доби uk_UA
dc.title Концепт кохання в радянському кінематографі доби хрущовської «відлиги» uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.doi DOI: https://doi.org/10.31866/2410-1176.48.2023.282431


Долучені файли

Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу