Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Карпенко, Поліна Дмитрівна
dc.date.accessioned 2024-03-01T14:35:03Z
dc.date.available 2024-03-01T14:35:03Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Карпенко П. Д. Особливості просування аудіовізуальної продукції в соціальних мережах : магістерська робота / Поліна Дмитрівна Карпенко ; наук. кер. - О. О. Мусієнко. - Київ: КНУТКіТ імені І. К. Карпенка-Карого, 2024. - 88 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://ir.knutkt.edu.ua/handle/123456789/762
dc.description.abstract У роботі науково обґрунтовано доцільність дослідження особливостей просування аудіовізуальної продукції в соціальних мережах, оскільки це сприяє розвитку наукових знань та розумінню тенденцій у сфері медіа, маркетингу та виробництва контенту. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject аудіовізуальні твори uk_UA
dc.subject продюсування uk_UA
dc.subject просування аудіовізуальної продукції uk_UA
dc.title Особливості просування аудіовізуальної продукції в соціальних мережах uk_UA
dc.type Master thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу