Інститут екранних мистецтв: Recent submissions

  • Курбанов, Георгій (Дрогобицький державний педагогічний університет імені І. Франка, 2024-03-03)
    Статтю присвячено дослідженню жанру анімаційних фільмів аніме та його прояв у різних видах літератури та мистецтва, насамперед – у кінематографі. На анімаційному матеріалі проаналізовано нюанси азійського погляду на аніме, ...
  • Курбанов, Георгій (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2024-06-07)
    Статтю присвячено дослідженню жанру анімаційних фільмів аніме та його прояв у різ них видах літератури та мистецтва, насамперед – у кінематографі. На фільмовому матеріалі проаналізовано нюанси азійського погляду на аніме, ...
  • Курбанов, Георгій (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2023-06-07)
    Метою статті є дослідження творчості Куросави Кійосі, а також феномену японського погляду на фільми жахів й те, як вони переплітаються з людськими бажаннями та страхами. Проаналізовано причини прояву страху, цікавості й ...
  • Курбанов, Георгій (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025-06-07)
    Статтю присвячено дослідженню образу жінки-воїна в азійському кінематографі й анімації та його прояву в різних видах літератури та мистецтва. Мета статті – дослідження ролі жінки-воїна в культурі та мистецтві, описання ...
  • Курбанов, Георгій (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2023-05-03)
    У статті досліджується жанр (піджанр футурфантастики) кіберпанк і його прояви в різних видах літератури та мистецтва, насамперед – у кінематографі. На фільмічному матеріалі проаналізовано нюанси азійського погляду на ...
  • Невідомий автор (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого ;Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології імені М.Т. Рильського НАН України, 2024)
  • Невідомий автор (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого ; Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології імені М.Т. Рильського НАН України, 2023)
  • Невідомий автор (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025)
  • Невідомий автор (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2024)
  • Невідомий автор (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого ; НПУ імені М. П. Драгоманова, 2024)
  • Данилішин, Даніїл Артурович (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025)
    Війна, яка триває на території України з 2014 року, стала наймасштабнішою гуманітарною та соціально-економічною катастрофою для країни з часів Другої світової. Вона змінила всі сфери суспільного життя, і культура, зокрема ...
  • Воронко, Варвара Русланівна (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025)
    Актуальність теми дослідження - глобалізація засобів масової інформації сприяє поширенню японської дорами за межі національних кордонів, а також посилює її вплив в усьому світі. Культурний обмін, який відбувається через ...
  • Нечаєва, Марія Олександрівна (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025)
    У період 2019 – 2024 років світова кіноіндустрія зазнала значних трансформацій через пандемію COVID-19, страйки в Голлівуді 2023 року, зростання стрімінгових платформ і занепад традиційного кінопрокату. Ці зміни послабили ...
  • Косовський, Андрій Михайлович (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025)
    У XXI столітті кіноіндустрія виступає потужним інструментом культурного впливу та одним із ключових чинників розвитку глобальної креативної економіки. Сучасне кіно - це не лише мистецтво, а й конкурентоспроможний товар, ...
  • Сандлер, Анастасія Володимирівна (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025)
    Сучасне аудіовізуальне мистецтво переживає період бурхливого розвитку, де технологічні інновації поєднуються з глибокими художніми традиціями. У цьому контексті роль художника-постановника набуває особливого значення, ...
  • Параскевич, Кирило Вікторович (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025)
    Сучасна медіаіндустрія, зокрема кіно- та телевізійне виробництво, зазнає кардинальних змін завдяки швидкому розвитку технологій штучного інтелекту (ШІ). ШІ проникає у всі етапи медіавиробничого циклу, від розробки сценарію ...
  • Огиря, Тарас Сергійович (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025)
    Кіновиробництво – це складний та багатогранний процес, у якому переплітаються мистецтво, технології, менеджмент і психологія. Саме тому продюсер, як центральна фігура в цьому процесі, виконує не лише адміністративну чи ...
  • Предаченко, Оксана Олегівна (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025)
    Актуальність теми дослідження зумовлена необхідністю глибшого осмислення образу кінематографічного героя 1950 – 1960-х років, що впливає на свідомість юного глядача, його світогляд, систему духовних цінностей, ідеалів ...
  • Петренко, Анастасія Дмитрівна (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025)
    Актуальність теми. У сучасному світі, який активно рухається у бік соціальної відповідальності, інклюзія стає однією з ключових цінностей, що формують нову культурну парадигму. Інклюзія — це не просто надання рівних прав, ...
  • Бершадський, Ростислав Ігорович (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025)
    Актуальність теми. У сучасну епоху стрімкого розвитку цифрових технологій відбувається докорінна трансформація не лише технічного аспекту виробництва аудіовізуального контенту, а й самої природи екранного мистецтва. ...