Кваліфікаційні роботи

 

Колекції в цьому фонді:

Останні додані

  • Сандлер, Анастасія Володимирівна (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025)
    Сучасне аудіовізуальне мистецтво переживає період бурхливого розвитку, де технологічні інновації поєднуються з глибокими художніми традиціями. У цьому контексті роль художника-постановника набуває особливого значення, ...
  • Параскевич, Кирило Вікторович (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025)
    Сучасна медіаіндустрія, зокрема кіно- та телевізійне виробництво, зазнає кардинальних змін завдяки швидкому розвитку технологій штучного інтелекту (ШІ). ШІ проникає у всі етапи медіавиробничого циклу, від розробки сценарію ...
  • Огиря, Тарас Сергійович (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025)
    Кіновиробництво – це складний та багатогранний процес, у якому переплітаються мистецтво, технології, менеджмент і психологія. Саме тому продюсер, як центральна фігура в цьому процесі, виконує не лише адміністративну чи ...
  • Петренко, Анастасія Дмитрівна (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025)
    Актуальність теми. У сучасному світі, який активно рухається у бік соціальної відповідальності, інклюзія стає однією з ключових цінностей, що формують нову культурну парадигму. Інклюзія — це не просто надання рівних прав, ...
  • Бершадський, Ростислав Ігорович (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025)
    Актуальність теми. У сучасну епоху стрімкого розвитку цифрових технологій відбувається докорінна трансформація не лише технічного аспекту виробництва аудіовізуального контенту, а й самої природи екранного мистецтва. ...
  • Терьохіна, Юлія Володимирівна (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025)
    У сучасному світі кінематограф уже давно перестав бути лише мистецтвом — він став потужною індустрією, де кожен творчий задум потребує юридичного оформлення, а кожен креатив — договірного підкріплення. Від ідеї ...
  • Швайка, Юлія Юріївна (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025)
    У роботі досліджується вплив участі військовослужбовців у кіновиробництві як інструменту психологічної реабілітації та арт-терапії для осіб, які пережили бойові травми. Зважаючи на актуальність проблеми посттравматичних ...
  • Усовниченко, Вікторія Станіславівна (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025)
    У сучасних умовах розвитку української культури та національної ідентичності кінематограф відіграє ключову роль як засіб формування світогляду, збереження історичної пам’яті та популяризації України у світі. Підтримка ...
  • Панченко, Арсеній Андрійович (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025)
    У роботі досліджуються проблеми фінансування кіноіндустрії в умовах глобалізації та війни. Проаналізовано основні джерела фінансування кіновиробництва, міжнародні моделі інвестування, а також вплив воєнних дій на ...
  • Корінна, Катерина Володимирівна (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025)
    Використання інформаційних технологій у сучасній кіноіндустрії суттєво трансформувало процеси створення, дистрибуції та споживання аудіовізуального контенту. Особливо помітні зміни у сфері кінофестивалів, які адаптуються ...
  • Константинова, Варвара Костянтинівна (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025)
    У сучасному світі аудіовізуальні твори - кінофільми, документалістика, анімація, відеоінсталяції, мультимедійні проєкти — слугують не лише формами художнього висловлювання, а й потужними інструментами міжкультурної комунікації ...
  • Бершадський, Ростислав Ігорович (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025)
    У сучасну епоху стрімкого розвитку цифрових технологій відбувається докорінна трансформація не лише технічного аспекту виробництва аудіовізуального контенту, а й самої природи екранного мистецтва. Інтеграція інновацій ...
  • Швець, Софія Юріївна (2024)
    Робота продюсера фільму являється складним синтезом таланту, розуміння індустрії, навичок ведення бізнесу, розвиненого інтелекту, освідомленості в сучасних тенденціях кіновиробництва та вміння працювати з талановитою ...
  • Триль, Поліна Володимирівна (2024)
    Останнім часом, управління продукцією стає все більш важливим у зв'язку з новими стратегіями бізнесу, що визначаються поточним ринком. Роль продюсера полягає в тому, щоб бути як творцем, так і організатором творчого процесу, ...
  • Луньова, Дар’я Олегівна (2024)
    Вивчення ролі продюсера в аудіовізуальному мистецтві має важливе значення для отримання повного розуміння творчого процесу, пов’язаного з виробництвом візуального та слухового контенту. Продюсери відіграють ключову роль у ...
  • Бондаренко, Назар Олександрович (2024-01-18)
    Мета роботи – виявлення впливу стрімінгових платформ на сферу кінопродюсування в Україні, розкрити основні тенденції та виклики, з якими зіштовхуються українські кінопродюсери. Об’єкт дослідження – діяльність, пов'язана з ...
  • Череденко, Костянтин Євгенович (2024-01-18)
    Мета роботи - визначення впливу діяльності продюсера на кінцевий продукт кіновиробництва на підставі з’ясування сучасних реалій розвитку кіноіндустрій в Україні та США. Об’єкт дослідження - процес створення кінцевого ...
  • Ялоха, Анна Миколаївна (2024-01-18)
    Метою дипломної роботи є дослідження сучасного стану освіти України та Чехії у сфері підготовки продюсерів аудіовізуального мистецтва. Об’єктом дослідження є функціонування мистецької освіти в Чехії та Україні. Предмет ...
  • Карпенко, Поліна Дмитрівна (2024)
    У роботі науково обґрунтовано доцільність дослідження особливостей просування аудіовізуальної продукції в соціальних мережах, оскільки це сприяє розвитку наукових знань та розумінню тенденцій у сфері медіа, маркетингу ...

Пошук


Перегляд

Мій профіль

Перегляд

Статистика

RSS Feeds