Курс «Основи балетного клавіру та партитури» належить до циклу фундаментальних дисциплін спеціалізації «Режисура класичного балету»; він тісно пов’язаний як з музично-теоретичними предметами («Теорія музики», «Історія ...
Навчальний посібник «Синтез мистецтв і сучасна хореографія» призначений студентам спеціалізації «Режисура класичного балету». У ньому висвітлюються такі питання: синтез музики і хореографії у балетній виставі, взаємодія ...
Навчальний посібник «Музичний театр» призначений насамперед для студентів спеціалізації «Театрознавство», однак його матеріали можуть стати в пригоді студентам інших спеціалізацій як Факультету театрального мистецтва, так ...
Творчо-методичні поради «Музичне рішення драматичної вистави» призначені для студентів спеціалізації «Режисура драми» і є практичним доповненням навчального посібника Г. М. Фількевич «Музика і драматичний театр» (К., 2013). ...
Навчальний посібник «Музика і драматичний театр» призначений для студентів факультету театрального мистецтва, передусім спеціалізацій «Театрознавство» і «Режисура драми». В ньому висвітлюються такі питання: специфіка ...
Навчально-методичний посібник «Засади музичних знань» призначений студентам усіх театральних та екранних спеціалізацій для ознайомлення з основами знань у сфері музичного мистецтва, а саме: взаємозв’язок музики з іншими ...
Нагорний, Михайло Васильович; Фількевич, Галина Миколаївна(Автограф, 2024)
Методична розробка присвячена зверненню І. К. Карпенка-Карого до українського фольклору. Відповідно до структури, має дві складові: перша – музикознавча (жанрова палітра пісень, запропонованих І. К. Карпенком-Карим, їх ...
У реаліях сьогодення актуальність творчого мистецького проекту обумовлена виникненням попиту в театральному просторі на драматургію, що містить яскраві мовленнєві відтінки діалектного характеру діючих персонажів. Це провокує ...
Спеціальний курс «Оволодіння регіонально-мовленнєвою специфікою в процесі підготовки акторів драматичного театру» допоможе розширити уявлення про нові форми та методи у вихованні здобувачів вищої театральної освіти в ракурсі ...
Сухорукова, Карина Сергіївна(Освіта України, 2021)
Розглянуто використання регіонально-мовленнєвих висловлювань у навчальній практиці майбутніми акторами драматичного театру. Вказано на доцільність освоєння літературної вимови як чинника у формуванні трансформаційних ...
Сухорукова, Карина Сергіївна(Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, 2020)
Мета дослідження: виокремити діалектизм як один із засобів мовленнєвої характерності та обґрунтувати доцільність його застосування в процесі створення сценічного образу акторами драматичного театру. Методологія дослідження ...
Сухорукова, Карина Сергіївна(Видавничий центр КНУКіМ, 2020)
Мета статті – виявити основні інтегративні засади в освоєнні мовно-голосових навичок, на яких базується в класі сценічної мови професійна кваліфікація майбутніх акторів драматичного театру й кіно. У процесі дослідження ...
Завданням навчального посібника «Начерк історії та культури України» є визначення, за яких історичних реалій формувалась українська культура як система цінностей українського народу, який шлях формування вона пройшла, які ...
У навчальному посібнику висвітлені методи роботи над технікою та культурою мовлення, подані вправи з дикції для індивідуальної та самостійної роботи, зазначені норми вимови певних граматичних форм, наголошуваності. Матеріал ...
Кушинська, Лариса Анатоліївна(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018)
Правове становище українців Австрійської імперії еволюціонувало від з реформ кінця
ХVІІІ століття, через реформи 1867 року і до повноправного представництва у
австрійському парламенті на початку ХХ століття.