Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коваленко, Єва Ігорівна
dc.date.accessioned 2023-05-03T08:04:35Z
dc.date.available 2023-05-03T08:04:35Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Коваленко Є. І. Методи балетмейстерської роботи в історичному аспекті / Єва Ігорівна Коваленко // Культурологічна думка. - 2022. - №22. - С.17 - 37. uk_UA
dc.identifier.uri http://ir.knutkt.edu.ua/handle/123456789/548
dc.description Наукова стаття у вітчизняному фаховому виданні присвячена історії формування професії балетмейстера в історичному аспекті. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаються особливості роботи видатних балетмейстерів та процес виникнення й розвитку цієї професії в історичному аспекті – від часів Відродження, коли постать вчителя танців набуває великого значення в суспільстві і вперше застосовується слово «балет», до масштабних дієвих балетів-хореодрам 30-50 років ХХ ст., які вже стали класикою балетного мистецтва. Аналізуються творчі принципи та методи роботи видатних хореографів минулого П. Бошана, Ж.Ж Новера, Ж.Доберваля, Ф. Тальоні, Ж. Перро, Ш. Дідло, А. Сен-Леона, М. Петіпа, М. Фокіна, Дж. Баланчіна, О. Горського, Ф. Лопухова, Р. Захарова, роль особистості танцівника у створенні хореографічного образу вистави. Дуже важливою є проблема гармонійної єдності хореографічної й драматичної складових у балетній виставі, чому також приділяється увага у статті. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Інститут культурології. Культурологічна думка uk_UA
dc.subject балет uk_UA
dc.subject класичний танець uk_UA
dc.subject балетмейстер uk_UA
dc.title Методи балетмейстерської роботи в історичному аспекті. uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.udc 792.8+792.03+7.071.1+7.071.2


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу