У статті розглядаються особливості української кінодраматургії початку ХХІ століття з позиції культурології. На прикладі заявлених фільмів, а саме: «Атентат. Осіннє вбивство в Мюнхені», «Нескорений», «Залізна сотня» «Владика ...
Лягущенко, Андрій Геннадійович(Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, 2021)
Проаналізовано інноваційну діяльність видатного реформатора вітчизняного сценічного мистецтва Леся Курбаса, спрямовану на виховання всебічно розвиненої художньо-творчої особистості. У реформі духовного світу людини та ...
Лягущенко, Андрій Геннадійович(Музей театрального музичного та кіномистецтва України, 2024)
Існування такого багатофакторного явища, що носить назву «державний театр»
здавна несло у собі масу протиріч та й навіть парадоксів. 3 одного боку, діячі сцени,
як і будь-які митці, повсюдно намагалися якщо не обстоювати ...
Лягущенко, Андрій Геннадійович(Музей театрального, мзичного та кіномистецтва України, 2022)
Микола Садовський взяв за основу та розвинув організаційно-творчу структуру репертуарного музично-драматичного сценічного колективу, що її вперше запровадив у своїй трупі 1893-1895 рр. Михайло Старицький. Стаціонарна ...
Лягущенко, Андрій Геннадійович(Музей театрального, музичного та кіномистецтва України, 2021)
В останні десятиріччя у творче життя України повернулися або увійшли такі професії, як антрепренер, менеджер, імпресарio, продюсер. Їх компетенції спрямовані на різні аспекти організаційної діяльності у виконавських ...
Бенюк, Богдан-Гордій Богданович(Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2024-12-26)
Мета статті – дослідження феномену актуалізації мистецтва театру у періоди суспільних викликів і незгод та виявлення інноваційних підходів і методів, які застосовують театральні продюсери й режисери, щоб вирішити нагальні ...
Янчук, Олександр (Олесь) Спиридонович(Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025-06-17)
Мета дослідження – репрезентація історичних подій України через художні засоби кінематографа та режисерські концепції автора на прикладі особистого творчого доробку. Предмет дослідження – шість фільмів: «Голод 33», «Атентат ...
Яндола, Олександр Костянтинович(Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025-06-17)
Мета статті – аналіз внеску театру Баухаус у розвиток сучасного інтерактивного театру. У процесі дослідження особливу увагу приділено вивченню принципів інтерактивності, а також опису театральних експериментів. Для вирішення ...
Корнієнко, Владислав Вікторович(Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025-06-17)
Мета статті – виявити деякі модерні (традиційні) та постмодерні (інноваційні) аспекти теорії та практики менеджменту в театрально-видовищній сфері сучасної України. І відповідно до цих теоретичних засад менеджменту в ...
Лягущенко, Андрій Геннадійович(Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025-06-17)
Мета статті – порівнявши театральну діяльність Павла Вірського й Сержа Лифаря, розглянути малодосліджені аспекти творчості видатних діячів хореографії ХХ ст. у загальному контексті розвитку цього виду перформативного ...
Полонський, Валерій Геннадійович(Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2024-12-26)
Мета статті – дослідивши багатовікову історію проживання єврейської меншини України, виявити розвиток її унікальної культури, музичного, театрального мистецтва; знайти ознаки перетину та взаємовпливу української та юдейської ...
Аксютенко, Богдан Олегович(Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2024-12-26)
Європейський фестивальний рух циркового мистецтва відіграє ключову роль у розвитку сучасного культурного простору Європи, сприяючи популяризації циркових традицій, професійному зростанню виконавців і зміцненню міжкультурної ...
Бенюк, Петро Петрович(Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2024-12-26)
Мета статті – виявити особливості дуалістичної моделі неокласичного балету як системи доктрин, образів і значень, що становлять художню основу однієї з найпомітніших і, певною мірою, визначальних подій українського мистецького ...
Гордєєва, Богдана Олександрівна(Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025-06-19)
Мета роботи - проаналізувати особливості організації театрального виробництва на прикладі Національного академічного драматичного театру імені Лесі Українки. Театральне виробництво - це складний багаторівневий процес, у ...
Глухова, Вероніка Валеріївна(Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025-06-19)
Сьогодні театр є одним з основних культурних місць, яке приваблює все більше і більше глядачів. У Нью-Йорку театр виконує не лише мистецьку функцію, а й соціальну. Театри створюють навчальні програми, які заохочують дітей ...
Куровський, Ярослав Миколайович(Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025-06-19)
У сучасних умовах стрімких соціокультурних трансформацій, цифровізації та глобалізації культурні центри мегаполісів перетворюються на багатофункціональні платформи, де поєднуються естетичні, освітні, економічні та соціальні ...
Литвиненко, Милана Райбеківна(Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025-06-19)
Сучасний театральний процес трансформується та розвивається відповідно до вимог доби й індустрії та її діячів. Театр об’єднує в собі синтетичні форми, де взаємодіють різні види мистецтв. Драматургія, музика, сценографія, ...
Рудаков, Гліб Дмитрович(Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025-06-19)
Житомирський обласний музично-драматичний театр імені Івана Кочерги є одним із важливих культурно-мистецьких осередків Житомирщини. Його репертуарна політика, художні пошуки, освітні та просвітницькі ініціативи мають ...
Іванчик, Ілля Русланович(Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025-06-19)
Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є випуск вистави засобами сучасних сценічних технологій, художньо-постановочна частина театру. Предмет дослідження - діяльність театру в процесі створення нових та прокату вистав ...
Опілат, Нікіта Володимирович(Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025-06-19)
Об’єктом дослідження є Авіньйонський театральний фестиваль - найбільший
театральний фестиваль світу, який відбувається щороку у липні у французькому
місті Авіньйоні. Предмет дослідження - організаційно-творчі принципи ...