У науковому обґрунтуванні вперше розглядається пластика рук як самостійний засіб виразності в мистецтві театру ляльок. Адже настійний пошук сучасним театром ляльок інноваційних форм, помітна схильність до перформативності ...
Важливим завданням у сучасному соціокультурному середовищі є створення паритетного суспільства. Тому дедалі частіше спостерігається підвищений інтерес до теми інклюзії як в науковому, так і в мистецькому середовищі, що й ...
Челікташ, Ерсель Дженгізович(Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2024)
Проблема моральних цінностей належить до «вічних» питань людської цивілізації. Прагнення добра, милосердя, любові до ближнього, допомога слабшому – найкращі риси, які визначають моральне обличчя людини й свідчать про ...
Калюжна, Анна Віталіївна(Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2024)
Робота містить аналіз українських народних традицій святкування Різдва, де важливе місце займає танцювальна культура, а також представляє експлікацію своєї хореографічної постановки - хореографічної сюїти" Різдвяні гуляння".
Урицький, Михайло Якович; Urytskyi, Mykhailo(ІПСМ НАМ України, 2023)
Аналізується творча діяльність Кримського театру ляльок кінця XX початку — XXI сторіччя в часи художнього керівництва театром заслуженого діяча мистецтв України Бориса Азарова. Презентується постать самого художнього ...
Аврашко, Дмитро Володимирович(Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2024)
У роботі розкривається тема взаємовідносин нетипової особистості з суспільством та показана інтерпретація цієї теми у балетному театрі та хореографії. Автор надихається прикладами творів готичної літератури та аналізує ...
Монографія присвячена розвитку дивиргентного мислення у театральних режисерів-початківців, залученню формальних методів семіотичного аналізу текстів для театру та щепленню елементів європейської театральної філософії до ...
Мета дослідження – виявити ключові тенденції розвитку сучасного цирку, проаналізувати його актуальні виклики та перспективи, а також окреслити нові можливості в межах взаємодії з технологіями, екологією, соціальними ...
Корнієнко, Владислав Вікторович(Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025-06-17)
Мета статті – виявити деякі модерні (традиційні) та постмодерні (інноваційні) аспекти теорії та практики менеджменту в театрально-видовищній сфері сучасної України. І відповідно до цих теоретичних засад менеджменту в ...
Заєць, Іван Євгенійович(КНУТКіТ імені І.К. Карпенка-Карого, 2025)
Темою дипломної роботи є співпраця балетмейстера, концертмейстера й артистів у роботі над виставою «Зів’яле Листя», яку було реалізовано 22 червня 2024 року на сцені Київського національного університету театру, кіно і ...
У статті розглядаються особливості української кінодраматургії початку ХХІ століття з позиції культурології. На прикладі заявлених фільмів, а саме: «Атентат. Осіннє вбивство в Мюнхені», «Нескорений», «Залізна сотня» «Владика ...
Лягущенко, Андрій Геннадійович(Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, 2021)
Проаналізовано інноваційну діяльність видатного реформатора вітчизняного сценічного мистецтва Леся Курбаса, спрямовану на виховання всебічно розвиненої художньо-творчої особистості. У реформі духовного світу людини та ...
Лягущенко, Андрій Геннадійович(Музей театрального музичного та кіномистецтва України, 2024)
Існування такого багатофакторного явища, що носить назву «державний театр»
здавна несло у собі масу протиріч та й навіть парадоксів. 3 одного боку, діячі сцени,
як і будь-які митці, повсюдно намагалися якщо не обстоювати ...
Лягущенко, Андрій Геннадійович(Музей театрального, мзичного та кіномистецтва України, 2022)
Микола Садовський взяв за основу та розвинув організаційно-творчу структуру репертуарного музично-драматичного сценічного колективу, що її вперше запровадив у своїй трупі 1893-1895 рр. Михайло Старицький. Стаціонарна ...
Лягущенко, Андрій Геннадійович(Музей театрального, музичного та кіномистецтва України, 2021)
В останні десятиріччя у творче життя України повернулися або увійшли такі професії, як антрепренер, менеджер, імпресарio, продюсер. Їх компетенції спрямовані на різні аспекти організаційної діяльності у виконавських ...
Бенюк, Богдан-Гордій Богданович(Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2024-12-26)
Мета статті – дослідження феномену актуалізації мистецтва театру у періоди суспільних викликів і незгод та виявлення інноваційних підходів і методів, які застосовують театральні продюсери й режисери, щоб вирішити нагальні ...