Короткий опис(реферат):
Увагу приділено феномену електромузичного інструментарію у сучасному соціокультурному просторі. Простежено основні тенденції музичної культури у контексті процесів глобалізації, виявлено ключові еволюційні фактори, визначено культуротвірну роль і функції музичної індустрії і фонографічних технологій. Для характеристики штучного звукового простору введено термін "фонокультура", досліджено її структурно-функціональний апарат. Феномен музичного інструменту розглянуто у контексті постнекласичної наукової думки, запропоновано оригінальну тілоцентристську концепцію еволюції музичного інструментарію. Проаналізовано основні класи електромузичних інструментів: електромеханічні, фотоелектричні й електронні. Обгрунтовано концепт тембрового простору та вивчено еволюцію його структури у контексті історичного розвитку музичного інструментарію. Охарактеризовано нову модель взаємодії виконавець - інструмент. Електромузичний інструментарій висвітлено як модель взаємодії аудіальної та візуальної сфер. Визначено основні фактори впливу електромузичних інструментів у сфері академічних і неакадемічних інтонаційних практик.