Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Єсін, Олексій Євгенович | |
dc.date.accessioned | 2024-04-24T11:24:12Z | |
dc.date.available | 2024-04-24T11:24:12Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Єсін О. Є. Феномен лаканівського дзеркала в кіно: ключ до створення та аналізу художнього образу : магістерська робота / Олексій Євгенович Єсін ; наук. кер. – І. О. Правило. – Київ : КНУТКіТ імені І. К. Карпенка-Карого, 2024. – 92 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.knutkt.edu.ua/handle/123456789/765 | |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота (магістерський проєкт) на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 021 «Аудіовізуальне мистецтво та виробництво», галузь знань 02 «Культура і мистецтво», освітньо-професійна програма «Режисура телебачення». В магістерському проєкті здійснено дослідження психоаналітичної теорії Жака Лакана та так званої «стадії дзеркала» в контексті ідентифікації дитини, а також розглянуто механізм кінематографічної ідентифікації глядача з образами і подіями в просторі екрану, що має визначальну роль при створенні та аналізі екранних світопрезентацій. Тема стосунків «екран-глядач» є особливо актуальною в умовах сьогодення, коли розвиток технологій зумовив зростання виробництва аудіовізуальних творів, їхню доступність та комерційну експансію з боку медіавиробників. Метою дослідження є визначення ролі феномену лаканівського дзеркала в процесі створення та аналізу екранних світопрезентацій. Фактично, йдеться про розгляд теорій Жака Лакана саме з точки зору режисера та вміле застосування результатів дослідження в екранних творах. Актуальність саме такого розгляду питання визначена здатністю екранних образів задовольнити фундаментальні аспекти психіки людини та дієвість кінематографічного, штучно змодельованого світу, у наданні життєвого досвіду глядачу, який не тотожний до реального. Це дослідження є прикладним, воно спрямоване на застосування результатів пошуків у досягненні практичних цілей, розв’язанні конкретних режисерських завдань при створенні повнометражного ігрового фільму. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | ідентифікація | uk_UA |
dc.subject | нестача | uk_UA |
dc.subject | психіка | uk_UA |
dc.subject | віддзеркалення | uk_UA |
dc.subject | дзеркальна стадія | uk_UA |
dc.subject | екранний вплив | uk_UA |
dc.subject | художній образ | uk_UA |
dc.subject | символ | uk_UA |
dc.subject | знак | uk_UA |
dc.subject | означник | uk_UA |
dc.subject | означуване | uk_UA |
dc.subject | глядач | uk_UA |
dc.subject | кінематограф | uk_UA |
dc.subject | режисер | uk_UA |
dc.subject | засоби виразності | uk_UA |
dc.title | Феномен лаканівського дзеркала в кіно: ключ до створення та аналізу художнього образу | uk_UA |
dc.type | Master thesis | uk_UA |