Інституційний репозитарій
Київського національного університету
театру, кіно і телебачення
імені І. К. Карпенка-Карого

Голос у структурі звукового образу театру і кінематографу другої половини ХХ – початку ХХІ ст.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хижняк, Анастасія Валеріївна
dc.date.accessioned 2024-05-07T10:05:26Z
dc.date.available 2024-05-07T10:05:26Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Хижняк А. В. Голос у структурі звукового образу театру і кінематографу другої половини ХХ – початку ХХІ ст. : магістерська робота / Анастасія Валеріївна Хижняк ; наук. кер. - Є. В. Кущ. - Київ : КНУТКіТ імені І. К. Карпенка-Карого, 2024. - 93 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://ir.knutkt.edu.ua/handle/123456789/774
dc.description В першому розділі даної роботи розглянуто та проаналізовано теоретичні аспекти людського голосу в контексті анатомії та психоакустики. Обґрунтовано раціональну підставу для власного підходу досліджуваної проблеми, яка спирається на вже проведені дослідження в області психології, фізіогномії та психоакустики. У другому розділі розширено та систематизовано знання в сфері звукового ландшафту, образності, «голосових» технологій та їх застосувань в сучасному світі. Також досліджуються історичні аспекти, які сформували нові поняття, принципи та технології. Третій розділ охоплює історико-теоретичні аспекти та концепції, завдяки яким ми закріпили знання та отримали навички аналізу конкретних питань. В цьому розділі приділено увагу практичним аспектам роботи з голосом в театрі та кіно, які частково базуються на власному професійному досвіді, але є обґрунтованими. Висновок дослідження вказує на те, що голос є складним та багатогранним феноменом, що визначає особливості акустичного образу в різних сферах життя людини. Осмислення природи голосу, його сприйняття та взаємодія з ним може сприяти тому, щоб звукорежисер розглядав цей інструмент як дуалістичний об'єкт, в якому є голос зсередини людини і, одночасно, наповнює навколишній світ. Розуміння важливості даної теми, може спонукати до подальшого аналізу та досліджень, що будуть важливим надбанням в українській звукорежисерській практиці. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи полягає в закріпленні теоретичних основ та вивченні специфічних аспектів роботи з голосом, що базується на наукових підходах. Також сформульовані пропозиції щодо вирішення деяких проблем, зокрема - комунікації звукорежисера з акторами. Обʼєктом дослідження є голос та його сприйняття в аудіовізуальних видах мистецтва, зокрема - в театрі та кінематографі. Предметом дослідження - аналіз голосових аспектів, трансформацій, що є невідʼємною складовою звукового образу, а також особливості роботи звукорежисера з голосом. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject звукорежисура uk_UA
dc.subject голос uk_UA
dc.subject звуковий образ uk_UA
dc.title Голос у структурі звукового образу театру і кінематографу другої половини ХХ – початку ХХІ ст. uk_UA
dc.type Master thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу