Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тернова, Марина Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2024-05-29T10:27:18Z | |
dc.date.available | 2024-05-29T10:27:18Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Тернова М. В. Мистецтвознавча концепція Р. Дж. Коллінгвуда як об'єкт теоретичного аналізу / Марина Володимирівна Тернова // Українські культурологічні студії. - 2020. - Вип. 1 (6). - С. 36 - 40. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.knutkt.edu.ua/handle/123456789/789 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано мистецтвознавчу концепцію Робіна Джорджа Коллінгвуда (1889-1943) – відомого англійського філософа-неогегельянця, значна частина теоретичної спадщини якого пов’язана як із з’ясуванням природи мистецтва, так і з розглядом його стану в період зміни «доби Оскара Уайльда» на «добу Редьярда Кіплінга». Окреслено коло проблем, таких як, зміст і форма, образ, зображення, мімезис, відображення, емоція, мистецтво і «людина з вулиці», представлення яких в інтерпретації Коллінгвуда, значно розширило дослідницький простір не лише англійського, а й європейського мистецтвознавства. Наголошено, що мистецтвознавча концепція англійського теоретика «побудована» на підґрунті активного використання історико-культурних традицій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | мистецтвознавство | uk_UA |
dc.subject | мистецтво | uk_UA |
dc.subject | структурні елементи художнього твору | uk_UA |
dc.subject | художник | uk_UA |
dc.title | Мистецтвознавча концепція Р. Дж. Коллінгвуда як об'єкт теоретичного аналізу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 7.072.2 |