Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сухорукова, Карина Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2024-11-22T12:48:56Z | |
dc.date.available | 2024-11-22T12:48:56Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Сухорукова К. С. Інтегративні засади освоєння мовно-голосових навичок акторами драматичного театру й кіно / Карина Сергіївна Сухорукова // Вісник КНУКіМ. Серія "Мистецтвознавство". - 2020. - Вип. 43. - С. 141 - 146. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2410-1176 | |
dc.identifier.issn | 2616-4183 | |
dc.identifier.uri | http://ir.knutkt.edu.ua/handle/123456789/829 | |
dc.description.abstract | Мета статті – виявити основні інтегративні засади в освоєнні мовно-голосових навичок, на яких базується в класі сценічної мови професійна кваліфікація майбутніх акторів драматичного театру й кіно. У процесі дослідження використовувалися такі методи: аналітичний, логічний та метод синтезу для поєднання окремих елементів сценічної мови в єдиному симбіозі. Наукова новизна полягає в здійсненні аналітичних розвідок щодо устрою теоретичних трактувань та практичних застосувань професійних мовно-голосових навичок. Надається змога дізнатися, як у систематизованому, методико-логічному напрямку вдосконалити мовленнєву майстерність студентам-акторам. Синтезуються різні програмні розділи дисципліни "Сценічна мова", що в цілісному поєднанні між собою провокують до органічного слова в здійсненні неподільного художньо-ідейного задуму на сценічному чи знімальному майданчиках. Висвітлено значущість техніки мовлення, яка сприяє оволодінню акторами-початківцями навичками діалектного слова, манери промовляти говіркою в процесі втілення героїв на основі фольклористичного матеріалу, що існує в художній прозі, п'єсах, сценаріях. Вказуються методологічні напрямки для поліпшення сценічно-мовленнєвої багатогранності акторського слова. Виявлено першопричини, які впливають на здатність формувати неповторно-особистісну мовленнєву звичку індивідуумів. Доведено доцільність утворення інтегративної дієвої моделі, що позитивно позначиться на навчальному процесі формування мовленнєвих рефлексів, які, в свою чергу, покращать сценічне слово майбутніх митців кіно-, театральної справи. Засвоєння акторами-початківцями унормованих категоріально-понятійних основ техніки мовлення – дихання, дикції, голосу, орфоепії – сприятиме закріпленню нових мовленнєвих навичок, які є "провідниками" до опанування діалектів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий центр КНУКіМ | uk_UA |
dc.subject | сценічна мова | uk_UA |
dc.subject | актор | uk_UA |
dc.subject | дихання | uk_UA |
dc.subject | дикція | uk_UA |
dc.subject | голос | uk_UA |
dc.subject | орфоепія | uk_UA |
dc.subject | вправи | uk_UA |
dc.subject | навички | uk_UA |
dc.title | Інтегративні засади освоєння мовно-голосових навичок акторами драматичного театру й кіно | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 792.028:808.5 | |
dc.identifier.doi | 10.31866/2410-1176.43.2020.220236 |