Короткий опис(реферат):
Проблема вивчення специфіки маркетингових досліджень в галузі культури та мистецтва є однією з нагальних проблем розвитку національної економіки, зокрема соціально-культурної сфери. Таким чином, необхідність розв'язання нагальних проблем української економіки з врахуванням специфіки становлення і розвитку конкурентного середовища в соціально-культурній сфері визначили актуальність
дослідження. Роль театрознавця в сучасному рекламно-інформаційному просторі та
пропаганда театрального мистецтва висвітлюється у працях досить вузького кола науковців. Зазначена проблематика аналізується в роботах науковців, що висвітлюють питання розвитку соціально-культурної сфери, а також займаються розв’язанням проблем в галузі маркетингових досліджень, рекламно-інформаційних послуг. Проблема вивчення специфіки маркетингу в галузі культури та мистецтва є однією з нагальних проблем розвитку соціально-культурної сфери української економіки.