dc.contributor.author |
Якушин, Віталій Анатолійович |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-25T12:59:23Z |
|
dc.date.available |
2025-07-25T12:59:23Z |
|
dc.date.issued |
2025-06-12 |
|
dc.identifier.citation |
Якушин В. А. Вплив сучасного театрального процесу на розвиток реклами мистецьких просторів : бакалаврська робота / Віталій Анатолійович Якушин ; наук. кер. - Р. А. Громадський. - Київ : КНУТКіТ імені І. К. Карпенка-Карого, 2025. - 64 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://ir.knutkt.edu.ua/handle/123456789/982 |
|
dc.description.abstract |
У період активного переосмислення культурних процесів театр знову
привертає увагу не лише як форма художнього самовираження, а й як засіб
соціальної взаємодії, що здатен швидко адаптуватися до умов сучасності.
Мистецтво сцени все частіше взаємодіє з новими форматами подання інформації,
що породжує нові способи його популяризації, зокрема через рекламні кампанії.
У зв’язку з цим посилюється інтерес до аналізу ролі театру у формуванні
візуальної, змістової та емоційної складової рекламної комунікації в сфері
мистецтва. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого |
uk_UA |
dc.subject |
театр |
uk_UA |
dc.subject |
реклама |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна комунікація |
uk_UA |
dc.title |
Вплив сучасного театрального процесу на розвиток реклами мистецьких просторів |
uk_UA |
dc.type |
Bachelor thesis |
uk_UA |