IrKNKKUTCT: Recent submissions

  • Невідомий автор (2020)
    Матеріали, вміщені у 26-му випуску "Наукового Вісника", знайомлять зі здобутками театральних режисерів і кінорежисерів, новими напрямами та розробками (теоретичними й практичними) в царині театру, кіно, у мистецькій ...
  • Невідомий автор (2019)
    Широка палітра матеріалів з кінознавства у 25-му випуску «Наукового вісника», безперечно, зацікавить фахівців і студентів, людей, небайдужих до кіно. Йдеться про творчість видатного режисера В. Іллєнка, про створення серіалу ...
  • Невідомий автор (2021)
    Випуск 27-28 «Наукового Вісника» містить цікаві розвідки зі сценічного мистецтва та екранних мистецтв. Чимало матеріалів присвячено знаковим особам і насамперед видатному письменникові, актору, драматургу І. К. Карпенкові-Карому, ...
  • Станіславська, Катерина Ігорівна (Ноулідж, 2013)
    У статті здійснено огляд основних типів культури у контексті способів передачі інформації (усна, книжкова, екранна). Розглянуто основні історичні типи педагогічної комунікації. Досліджено етапи еволюції екранної культури ...
  • Хоню, Вікторія Вікторівна (Інститут журналістики, 2007)
    Досліджено напрями і форми видавничої і науково-публіцистичної діяльності співробітників видавництва "Вік" у контексті взаємовпливу книговидання і періодики, становлення засад національно-культурної діяльності в Україні.
  • Хоню, Вікторія Вікторівна (2017)
    У статті йдеться про засади, завдання та особливості створення фото-поезій. Значну увагу приділено рівноцінному поєднанню жанрів фотографії (портрета, міського пейзажу) та поетичного тексту.
  • Бартко (Грицюк), Олеся Ярославівна (Міленіум, 2016)
    Мета роботи полягає у висвітленні позицій музикознавців стосовно проблеми модифікації класико-романтичного жанрового фонду в ХХ сторіччі, з`ясуванні різних способів жанрових поєднань, виявленні місця жанрового синтезу в ...
  • Калашник, Ольга Олександрівна (Чернівецький національний університет, 2009)
    У статті доводиться, що візіонерська творчість є універсалією в мистецтві, словесному й несловесному. За допомогою порівняльної інтерпретації досліджено риси візіонерства в поезії і живописі. Автор не обходить увагою ...
  • Калашник, Ольга Олександрівна (Чернівецький національний університет, 2010)
    Здійснена порівняльна інтерпретація поезій Володимира Свідзінського і Ґеорга Тракля. У результаті дослідження художніх і світоглядних позицій цих авторів знайдено низку паралелей на рівні поетичного вираження інфернальних ...
  • Могила, Юрій Андрійович (Ліра-К, 2019)
    У посібнику йдеться про Степана Васильченка як митця, художній дискурс якого зростав та утверджувався у багатоаспектних і багатомірних зв’язках з народнопоетичною усною словесністю.
  • Могила, Юрій Андрійович (Ліра-К, 2018)
    У навчальному посібнику в зручній та доступній формі подається теоретичний матеріал з питань української орфографії. Особлива увага зосереджується на складних випадках написання слів разом, окремо чи через дефіс, великої ...
  • Станіславська, Катерина Ігорівна (Міленіум, 2013)
    У статті досліджено поняття «медіакультури», «аудіовізуальної культури» та «екранної культури» особистості та здійснено їх порівняння. Автор розглядає структурні компоненти екранної культури особистості та педагогічні умови ...
  • Станіславська, Катерина Ігорівна (Міленіум, 2013)
    У статті розглянуто поняття «шоу» та «шоуізації» постмодерного суспільства та сучасного телебачення; досліджено роль телешоу у медіапросторі; акцентовано на особливостях реаліті-шоу та виокремлено специфіку талант-шоу. ...
  • Станіславська, Катерина Ігорівна (Міленіум, 2013)
    У статті досліджується новий поетичний жанр Інтернету – пиріжок. Розглянуто історію виникнення жанру, канони його композиції. Проведено статистичне дослідження річного масиву пиріжків одного з Інтернет-ресурсів.
  • Станіславська, Катерина Ігорівна (ПП Лисенко М. М., 2013)
    У статті розглянуто особливості побудови навчального курсу «Художня культура постмодерну» у контексті специфіки сучасного студентства. Автором запропоновано класифікацію художніх форм постмодернізму, яка лягла в основу ...
  • Станіславська, Катерина Ігорівна (ХДАДМ, 2011)
    У статті розглянуто історичний розвиток боді-арту, окреслено форми та засоби сучасного боді-пейнтінгу, наведено приклади видатних робіт у галузі тілесного розпису, боді-пейнтінг визначений як мистецько-видовищна форма.
  • Станіславська, Катерина Ігорівна (Міленіум, 2017)
    Мета роботи полягає у виявленні особливостей вуличної звукової інсталяції, визначенні підходів до її класифікації, характеристиці різних типів дослідженої форми на прикладах конкретних арт-об’єктів. Методологія дослідження ...
  • Станіславська, Катерина Ігорівна (ХДАДМ, 2012)
    У статті розглянуто витоки паратеатральних форм у режисерських системах А. Арто та Є. Ґротовського; окреслено специфіку функціонування сучасних паратеатральних форм на прикладі творчості мім-театру «Лицедії».
  • Кущ, Євген Вадимович (Міленіум, 2015)
    У статті розглянуто специфіку історичного розвитку музичного інструментарію з позиції філософії техніки і медіалогії. На основі компаративного підходу проаналізовано ціннісний аспект тембрології традиційного і електромузичного ...
  • Кущ, Євген Вадимович (Міленіум, 2017)
    Мета статті полягає у виявленні імплозивних ефектів миттєвої комунікації у сучасних музичних і парамузичних формах. Методологія дослідження передбачає звернення до загальнонаукових методів; до методів теоретичного ...