Короткий опис(реферат):
У сьогоднішньому різноманітті торгових марок і брендів, товарів і послуг достатньо складно розібратися, віддати перевагу одному виробнику. У цьому зв'язку, споживач стає більш вибагливим. Вимогливість покупців, величезний вибір і велика конкуренція призвели до того, що сьогоднішня реклама може бути не такою ефективною, як раніше. Рекламодавці та виробники реклами змушені шукати нові інструменти просування товарів і послуг. Саме цим зумовлено розвиток прихованої реклами, що на сьогоднішній день важливо. Потенційні споживачі не можуть переключити увагу з рекламованого об'єкта на інший — особливості продуктового розташування не дозволяють розміщення конкурентних компаній в одному фільмі. Цю тему можна вважати значимою в контексті розвитку конкуренції на світовому ринку. Значущість теми в тому що, серйозна конкуренція, вимогливість споживачів та великий вибір товарів сьогодні є факторами, що знижують ефективність прямої реклами. З'явилася потреба в нових видах просування. Наукова новизна полягає у визначенні ефективності використання Product placement у сучасному українському кінематографі, як порівняно нового для української реальності інструмента маркетингових комунікацій. В результаті проведеного дослідження було виявлено ряд проблем сприйняття product placement аудиторією.