Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тертула, Анастасія Сергіївна
dc.date.accessioned 2025-12-19T12:54:11Z
dc.date.available 2025-12-19T12:54:11Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Тертула А. С. Просування аудіовізуального контенту в епоху соціальних медіа : кваліфікаційна робота магістра / Анастасія Сергіївна Тертула ; кер. - О. О. Мусієнко. - Київ: КНУТКІТ імені І. К. Карпенка-Карого, 2025. – 84 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://ir.knutkt.edu.ua/handle/123456789/1062
dc.description.abstract Аудіовізуальний контент охоплює широкий спектр медіа, що поширюються через різні канали - такі, як телевізійні серіали, фільми, документальні стрічки тощо. З появою інтернету та зростанням його популярності аудіовізуальне виробництво розширилося, включивши увесь контент, який може бути представлений онлайн. Окрім того, зі зростанням ролі соціальних медіа значна увага почала приділятися створенню аудіовізуального контенту саме для цього простору. Дослідження у сфері аудіовізуальних медіа та їхнього виробництва активно розвиваються. Використання аудіовізуального контенту охоплює численні індустрії та цілі. Найчастіше цей тип контенту застосовується для створення й поширення розважальної продукції – телевізійних і кіномедіа (фільми, телешоу, інтерв’ю тощо). Освітня галузь також активно використовує аудіовізуальний контент у навчальних цілях. Різні його види створюються для дошкільної, шкільної та університетської освіти. Деякі організації застосовують аудіовізуальний контент як допоміжний матеріал для підготовки персоналу. У бізнес-контексті маркетологи часто використовують аудіовізуальні медіа з метою просування. Контент у формі рекламних оголошень, промокампаній чи інформаційних матеріалів (для презентації продуктів і послуг) широко застосовується компаніями для залучення цільової аудиторії. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject просування аудіовізуального контенту uk_UA
dc.title Просування аудіовізуального контенту в епоху соціальних медіа uk_UA
dc.type Master thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу