Кафедра організації театральної справи імені І. Д. Безгіна: Recent submissions

  • Лягущенко, Андрій Геннадійович (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025-05-15)
    Постановою Кабінету міністрів України №1024 від 30 серпня 2024 р. у переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої та фахової передвищої освіти, зникли окремі спеціальності ...
  • Корнієнко, Владислав Вікторович (2025-07-25)
    Мета дослідження – виявити ключові тенденції розвитку сучасного цирку, проаналізувати його актуальні виклики та перспективи, а також окреслити нові можливості в межах взаємодії з технологіями, екологією, соціальними ...
  • Корнієнко, Владислав Вікторович (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025-06-17)
    Мета статті – виявити деякі модерні (традиційні) та постмодерні (інноваційні) аспекти теорії та практики менеджменту в театрально-видовищній сфері сучасної України. І відповідно до цих теоретичних засад менеджменту в ...
  • Янчук, Олександр Спиридонович (2025-08-14)
    У статті розглядаються особливості української кінодраматургії початку ХХІ століття з позиції культурології. На прикладі заявлених фільмів, а саме: «Атентат. Осіннє вбивство в Мюнхені», «Нескорений», «Залізна сотня» «Владика ...
  • Лягущенко, Андрій Геннадійович (Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, 2021)
    Проаналізовано інноваційну діяльність видатного реформатора вітчизняного сценічного мистецтва Леся Курбаса, спрямовану на виховання всебічно розвиненої художньо-творчої особистості. У реформі духовного світу людини та ...
  • Лягущенко, Андрій Геннадійович (Музей театрального музичного та кіномистецтва України, 2024)
    Існування такого багатофакторного явища, що носить назву «державний театр» здавна несло у собі масу протиріч та й навіть парадоксів. 3 одного боку, діячі сцени, як і будь-які митці, повсюдно намагалися якщо не обстоювати ...
  • Лягущенко, Андрій Геннадійович (Музей театрального, мзичного та кіномистецтва України, 2022)
    Микола Садовський взяв за основу та розвинув організаційно-творчу структуру репертуарного музично-драматичного сценічного колективу, що її вперше запровадив у своїй трупі 1893-1895 рр. Михайло Старицький. Стаціонарна ...
  • Лягущенко, Андрій Геннадійович (Музей театрального, музичного та кіномистецтва України, 2021)
    В останні десятиріччя у творче життя України повернулися або увійшли такі професії, як антрепренер, менеджер, імпресарio, продюсер. Їх компетенції спрямовані на різні аспекти організаційної діяльності у виконавських ...
  • Бенюк, Богдан-Гордій Богданович (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2024-12-26)
    Мета статті – дослідження феномену актуалізації мистецтва театру у періоди суспільних викликів і незгод та виявлення інноваційних підходів і методів, які застосовують театральні продюсери й режисери, щоб вирішити нагальні ...
  • Янчук, Олександр (Олесь) Спиридонович (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025-06-17)
    Мета дослідження – репрезентація історичних подій України через художні засоби кінематографа та режисерські концепції автора на прикладі особистого творчого доробку. Предмет дослідження – шість фільмів: «Голод 33», «Атентат ...
  • Яндола, Олександр Костянтинович (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025-06-17)
    Мета статті – аналіз внеску театру Баухаус у розвиток сучасного інтерактивного театру. У процесі дослідження особливу увагу приділено вивченню принципів інтерактивності, а також опису театральних експериментів. Для вирішення ...
  • Корнієнко, Владислав Вікторович (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025-06-17)
    Мета статті – виявити деякі модерні (традиційні) та постмодерні (інноваційні) аспекти теорії та практики менеджменту в театрально-видовищній сфері сучасної України. І відповідно до цих теоретичних засад менеджменту в ...
  • Лягущенко, Андрій Геннадійович (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025-06-17)
    Мета статті – порівнявши театральну діяльність Павла Вірського й Сержа Лифаря, розглянути малодосліджені аспекти творчості видатних діячів хореографії ХХ ст. у загальному контексті розвитку цього виду перформативного ...
  • Полонський, Валерій Геннадійович (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2024-12-26)
    Мета статті – дослідивши багатовікову історію проживання єврейської меншини України, виявити розвиток її унікальної культури, музичного, театрального мистецтва; знайти ознаки перетину та взаємовпливу української та юдейської ...
  • Аксютенко, Богдан Олегович (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2024-12-26)
    Європейський фестивальний рух циркового мистецтва відіграє ключову роль у розвитку сучасного культурного простору Європи, сприяючи популяризації циркових традицій, професійному зростанню виконавців і зміцненню міжкультурної ...
  • Бенюк, Петро Петрович (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2024-12-26)
    Мета статті – виявити особливості дуалістичної моделі неокласичного балету як системи доктрин, образів і значень, що становлять художню основу однієї з найпомітніших і, певною мірою, визначальних подій українського мистецького ...
  • Гордєєва, Богдана Олександрівна (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025-06-19)
    Мета роботи - проаналізувати особливості організації театрального виробництва на прикладі Національного академічного драматичного театру імені Лесі Українки. Театральне виробництво - це складний багаторівневий процес, у ...
  • Глухова, Вероніка Валеріївна (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025-06-19)
    Сьогодні театр є одним з основних культурних місць, яке приваблює все більше і більше глядачів. У Нью-Йорку театр виконує не лише мистецьку функцію, а й соціальну. Театри створюють навчальні програми, які заохочують дітей ...
  • Куровський, Ярослав Миколайович (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025-06-19)
    У сучасних умовах стрімких соціокультурних трансформацій, цифровізації та глобалізації культурні центри мегаполісів перетворюються на багатофункціональні платформи, де поєднуються естетичні, освітні, економічні та соціальні ...
  • Литвиненко, Милана Райбеківна (Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025-06-19)
    Сучасний театральний процес трансформується та розвивається відповідно до вимог доби й індустрії та її діячів. Театр об’єднує в собі синтетичні форми, де взаємодіють різні види мистецтв. Драматургія, музика, сценографія, ...