Курс «Основи балетного клавіру та партитури» належить до циклу фундаментальних дисциплін спеціалізації «Режисура класичного балету»; він тісно пов’язаний як з музично-теоретичними предметами («Теорія музики», «Історія ...
Навчальний посібник «Синтез мистецтв і сучасна хореографія» призначений студентам спеціалізації «Режисура класичного балету». У ньому висвітлюються такі питання: синтез музики і хореографії у балетній виставі, взаємодія ...
Навчальний посібник «Музичний театр» призначений насамперед для студентів спеціалізації «Театрознавство», однак його матеріали можуть стати в пригоді студентам інших спеціалізацій як Факультету театрального мистецтва, так ...
Творчо-методичні поради «Музичне рішення драматичної вистави» призначені для студентів спеціалізації «Режисура драми» і є практичним доповненням навчального посібника Г. М. Фількевич «Музика і драматичний театр» (К., 2013). ...
Навчальний посібник «Музика і драматичний театр» призначений для студентів факультету театрального мистецтва, передусім спеціалізацій «Театрознавство» і «Режисура драми». В ньому висвітлюються такі питання: специфіка ...
Навчально-методичний посібник «Засади музичних знань» призначений студентам усіх театральних та екранних спеціалізацій для ознайомлення з основами знань у сфері музичного мистецтва, а саме: взаємозв’язок музики з іншими ...
Нагорний, Михайло Васильович; Фількевич, Галина Миколаївна(Автограф, 2024)
Методична розробка присвячена зверненню І. К. Карпенка-Карого до українського фольклору. Відповідно до структури, має дві складові: перша – музикознавча (жанрова палітра пісень, запропонованих І. К. Карпенком-Карим, їх ...
Навчальний посібник «Всесвітня історія музики» призначений студентам КНУ
театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого.
Навчальний посібник охоплює етапи розвитку музичного мистецтва від стародавності до початку ...
Автореферат презентує дисертацію, де здійснюється комплексна теоретико-дискурсивна концептуалізація історико-культурних процесів конституювання та інституалізації українського музично-драматичного театру як культуротворчого ...
У статті розглянуто специфіку національних, естетико-художніх особливостей модерністських пошуків українського музично-драматичного театру в контексті розвитку європейських мистецьких тенденцій початку ХХ століття. Методологія ...
У статті розглянуто особливості розвитку українського аматорського театру Наддніпрянщини в контексті соціокультурних процесів кінця ХІХ – початку ХХ століття. Діяльність аматорських колективів Наддніпрянщини досліджується ...
У статті розглянуто жанрово-стильові особливості української театральної драматургії кінця ХІХ - початку ХХ століття у контексті тогочасних європейських мистецьких тенденцій.
У статті проаналізовано театральну діяльність осередків «Просвіти» Наддніпрянщини та Півдня України в контексті соціокультурних процесів кінця ХІХ – початку ХХ століття. Діяльність аматорських театральних колективів осередків ...
У статті розглянуто специфіку розвитку українського аматорського театру Східної Галичини в контексті соціокультурних процесів кінця ХІХ – початку ХХ століття. Український аматорський театр Східної Галичини досліджується ...
Проаналізовано соціокультурні умови, що впливали на процес становлення та розвитку українського музично-драматичного театру останньої третини ХІХ — початку ХХ ст. Досліджено специфіку декораційного оформлення вистав на ...
Розглянуто тенденції, що впливали на становлення музично-театральної культури, трансформацію видів і форм музично-театральної діяльності наприкінці ХІХ – початку ХХ ст. Визначено зміст і напрями діяльності музично-театральних ...
The purpose of the work is to analyze the role of the Ukrainian music and drama theatre in preserving and developing the cultural traditions of the Ukrainian nation in the last third of the XIX – beginning of XX century. ...
The article considers the socio-cultural conditions that affected the process of formation and development of Ukrainian music and drama theatre of last third of the XIX – beginning of XX century. Ukrainian music and drama ...
У статті розглянуто специфіку творчої взаємодії українського музично-драматичного театру з етнічними театрами національних меншин Наддніпрянської України в контексті соціокультурних процесів кінця ХІХ - початку ХХ століття.
У статті проаналізовано соціокультурні умови, що впливали на процес інституціонального становлення українського музично-драматичного театру в останній третині ХІХ — початку ХХ ст. Досліджено специфіку формування національного ...