Інституційний репозитарій
Київського національного університету
театру, кіно і телебачення
імені І. К. Карпенка-Карого

Методичне забезпечення вітчизняного мистецько-освітнього простору: досвід підготовки докторів мистецтва

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Безгін, Олексій Ігорович
dc.contributor.author Успенська, Ольга Юріївна
dc.date.accessioned 2023-05-03T13:04:01Z
dc.date.available 2023-05-03T13:04:01Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Безгін, О. І. Методичне забезпечення вітчизняного мистецько-освітнього простору: досвід підготовки докторів мистецтва / О. І. Безгін, О. Ю. Успенська // Культурологічна думка. - 2022. - Т. 21 № 1. - С. 168 - 178. uk_UA
dc.identifier.uri http://ir.knutkt.edu.ua/handle/123456789/561
dc.description.abstract Зміни у вітчизняному освітньому законодавстві стосовно мистецької освіти та запровадження особливої форми підготовки виконавських кадрів вищої кваліфікації, яка є аналогом до ступеня доктора філософії в мистецькій галузі, зумовили актуальність теми та її практичне значення. У статті визначені завдання, які стоять перед здобувачем ступеня «доктор мистецтва», проаналізовані шляхи реалізації цих завдань на прикладах програм підготовки докторів мистецтва в університетах США та Європи. Розглянуті нові методологічні засади підготовки науково-педагогічних працівників для творчих спеціальностей мистецької сфери, запропонована, як варіант, побудова програми з докторантури мистецтва за спеціальністю «Сценічне мистецтво» в українських мистецьких закладах вищої освіти. Підкреслено, що введення цієї форми підготовки викладацьких кадрів вищої кваліфікації дасть можливість мистецьким закладам вищої освіти зберегти й розвинути творчий кадровий потенціал, стимулювати талановитих митців як педагогів передавати свій досвід наступним поколінням. Це нововведення сприяє зближенню європейських та українських освітніх норм, дає змогу підвищити якість підготовки митців, має позитивну динаміку розвитку, але потребує якісного наповнення навчальних програм, вирішення методичних завдань та постійного моніторингу змісту з можливістю корекції та вдосконалення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject вища мистецька освіта uk_UA
dc.subject третій творчо-освітній рівень uk_UA
dc.subject доктор мистецтва uk_UA
dc.subject докторантура мистецтв uk_UA
dc.title Методичне забезпечення вітчизняного мистецько-освітнього простору: досвід підготовки докторів мистецтва uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.udc 378.22:7](477+73)''20''
dc.identifier.doi https://doi.org/10.37627/2311-9489-21-2022-1.168-178


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу