Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Станіславська, Катерина Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2023-05-08T13:03:11Z | |
dc.date.available | 2023-05-08T13:03:11Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Станіславська К. І. Про стан та перспективи розвитку освіти у сучасному медіапросторі в умовах екранної культури / К. І. Станіславська // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 7. - С. 330 - 338. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.knutkt.edu.ua/handle/123456789/595 | |
dc.description.abstract | У статті здійснено огляд основних типів культури у контексті способів передачі інформації (усна, книжкова, екранна). Розглянуто основні історичні типи педагогічної комунікації. Досліджено етапи еволюції екранної культури (як складової медіакультури) та особливості її функціонування. Виявлено специфічні риси та намічено перспективи розвитку освіти у сучасному медіапросторі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Ноулідж | uk_UA |
dc.subject | медіа | uk_UA |
dc.subject | медіапростір | uk_UA |
dc.subject | медіакультура | uk_UA |
dc.subject | екран | uk_UA |
dc.subject | екранна культура | uk_UA |
dc.title | Про стан та перспективи розвитку освіти у сучасному медіапросторі в умовах екранної культури | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 371:[004+008] |