dc.contributor.author |
Журавльова, Тетяна Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-09T14:10:28Z |
|
dc.date.available |
2024-02-09T14:10:28Z |
|
dc.date.issued |
2023-06 |
|
dc.identifier.citation |
Журавльова Т. Концепт кохання в радянському кінематографі доби хрущовської «відлиги» / Тетяна Журавльова // Вісник КНУКіМ. Серія «Мистецтвознавство». - 2023. - № 48. - С. 17 – 25. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://ir.knutkt.edu.ua/handle/123456789/751 |
|
dc.description.abstract |
Метою статті є: розкриття художніх прийомів, якими режисери фільмів періоду хрущовської «відлиги» відтворювали інтимні переживання персонажів; концептуалізація поняття «кохання» у фільмах цього часу, визначення значущості любовного чинника в розкритті особистісних якостей персонажа. У дослідженні зроблено аналіз культурно-історичного поля епохи кінця 1950-х – 1960-х років, кардинальних змін у суспільному та мистецькому житті в СРСР. Визначальним завданням дослідження є розкриття підтекстів у вербальній та візуальній структурі аналізованих стрічок. Методологія розгляду ґрунтується на історичному, культурологічному аналізі постсталінської епохи; компаративний аналіз застосовано для зіставлення естетичних засобів та нових художніх прийомів у фільмах періоду «відлиги»; за допомогою типологічного аналізу стрічкѝ виокремлено в певні групи за спільними естетичними параметрами чи ідейними підтекстами. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Вісник КНУКіМ |
uk_UA |
dc.subject |
концепт кохання |
uk_UA |
dc.subject |
кінематограф «відлиги» |
uk_UA |
dc.subject |
соцреалізм |
uk_UA |
dc.subject |
радянська ідеологія |
uk_UA |
dc.subject |
кінематограф тоталітарної доби |
uk_UA |
dc.title |
Концепт кохання в радянському кінематографі доби хрущовської «відлиги» |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.identifier.doi |
DOI: https://doi.org/10.31866/2410-1176.48.2023.282431 |
|