Предаченко, Оксана Олегівна(Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025)
Актуальність теми дослідження зумовлена необхідністю глибшого осмислення образу кінематографічного героя 1950 – 1960-х років, що впливає на свідомість юного глядача, його світогляд, систему духовних цінностей, ідеалів ...
Журавльова, Тетяна Василівна(Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2024)
Пропоноване дослідження присвячене українським і польським фільмам поточного десятиліття, режисери яких намагаються відтворити минуле крізь призму нового бачення історичних чи культурних основ національної свідомості. ...
Невідомий автор(Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025)
Програма комплексного кваліфікаційного екзамену для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) освітнього рівня спеціальності 021 «Аудіовізуальне мистецтво та медіавиробництво» освітньої програми «Кінознавство» є ...
Журавльова, Тетяна Василівна(ІПСМ НАМ України, 2024)
У статті проаналізовано особливості трактування образу батька в українському кінематографі 1920 –1930-х років, розглянуто вплив ідеологічних і політичних процесів епохи становлення радянського тоталітаризму на формування ...
Актуальність теми даної магістерської роботи обумовлена тенденціями, що мають місце в суспільствах країн західного типу з початку ХХІ століття. На зміну ширшим національним та соціальним ідентичностям приходять малі групові ...
Використання досвіду попередників і розвиток наявних методів у мистецтві посідають важливе місце в багатьох творчих галузях, і кінематограф не є винятком. З початку його існування популярними серед митців були творчі ...
Повномасштабне вторгнення Російської Федерації в Україну спровокувало безпрецедентний за швидкістю розвитку прояв карикатурної творчості в медіапросторі, зокрема в українському анімаційному фільмі. Це стало підставою для ...
Актуальність теми магістерської роботи обумовлена тенденціями в суспільствах країн західного типу з початку ХХІ століття. На зміну ширшим національним та соціальним ідентичностям приходять малі групові ідентичності, скеровані ...
У роботі досліджується історія виникнення відеоігор, поява технологічних, драматургічних та наративних елементів, що наближає ігри до візуального досвіду кінематографа, а також - тенденція до збільшення інтерактивного жанру ...
Архетип батька – один із основних елементів колективного позасвідомого. Вже на зорі історичного розвитку людство закріпило за батьківською постаттю такі символічні функції: сила, влада, мудрість, наставництво, захист. ...
Доступність засобів для створення та дистрибуції контенту, що стала можливою завдяки інноваційним інженерним звершенням, демократизувала універсалії культури, збагачуючи мистецтво сонмом нових образів, знаків та символів. ...
Китайський кінематограф в історичному, естетичному, філософському та інших аспектах - це яскравий і самобутній культурний феномен глобального масштабу. Розвиваючись на початку ХХ ст. під патронатом західної культури, він ...
Китайські фільми про бойові мистецтва, що виникають на ранньому етапі розвитку кінематографа в Китаї як фільмування сцен з пекінської опери та розквітають вже в німому кіно як екранізація пригодницьких фентезійних романів ...
Елементи мелодрами у вітчизняному кінематографі радянської доби завжди використовувалися відповідно до ідеологічних констант методу соцреалізму. У статті на емпіричному матеріалі розкрито зміни, що відбувалися в ...
Стаття присвячена культурологічному дослідженню періоду "відлиги" в українському кіномистецтві. Ретроспективний аналіз покликаний виявити історико-культурні чинники, які сприяли появі численних кіномелодрам, створених на ...
Журавльова, Тетяна Василівна(Київський національний університет культури і мистецтв, 2018-12-26)
Мета роботи полягає в дослідженні ролі та специфіки функціонування елементів мелодрами в аналізованих фільмах К. Муратової. З огляду на поставлені завдання, в роботі застосовано наступні методи: порівняльно-генетичний – в ...
Журавльова, Тетяна Василівна(ІМФЕ імені М. Т. Рильського, 2018)
У статті досліджено втілення поняття «мелодраматизм» у авторському кінематографі України початку ХХІ століття. На прикладі фільмів К. Муратової та Є. Нейман розглянуто роль та функціонування художніх властивостей мелодрами ...
Журавльова, Тетяна Василівна(Національна музична академія України імені П. І. Чайковського, 2020-08-20)
Розглянуто екранізовані версії класичних оперних творів як приклад міжмистецької взаємодії. Екранізацію порівняно з таким методом художньої діяльності, як інтерпретація — відтворення оперного твору засобами кінематографу. ...
Метою статті є: розкриття художніх прийомів, якими режисери фільмів періоду хрущовської «відлиги» відтворювали інтимні переживання персонажів; концептуалізація поняття «кохання» у фільмах цього часу, визначення значущості ...