Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тернова, Марина Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-05-29T10:27:18Z
dc.date.available 2024-05-29T10:27:18Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Тернова М. В. Мистецтвознавча концепція Р. Дж. Коллінгвуда як об'єкт теоретичного аналізу / Марина Володимирівна Тернова // Українські культурологічні студії. - 2020. - Вип. 1 (6). - С. 36 - 40. uk_UA
dc.identifier.uri http://ir.knutkt.edu.ua/handle/123456789/789
dc.description.abstract У статті проаналізовано мистецтвознавчу концепцію Робіна Джорджа Коллінгвуда (1889-1943) – відомого англійського філософа-неогегельянця, значна частина теоретичної спадщини якого пов’язана як із з’ясуванням природи мистецтва, так і з розглядом його стану в період зміни «доби Оскара Уайльда» на «добу Редьярда Кіплінга». Окреслено коло проблем, таких як, зміст і форма, образ, зображення, мімезис, відображення, емоція, мистецтво і «людина з вулиці», представлення яких в інтерпретації Коллінгвуда, значно розширило дослідницький простір не лише англійського, а й європейського мистецтвознавства. Наголошено, що мистецтвознавча концепція англійського теоретика «побудована» на підґрунті активного використання історико-культурних традицій. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject мистецтвознавство uk_UA
dc.subject мистецтво uk_UA
dc.subject структурні елементи художнього твору uk_UA
dc.subject художник uk_UA
dc.title Мистецтвознавча концепція Р. Дж. Коллінгвуда як об'єкт теоретичного аналізу uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.udc 7.072.2


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу