Інституційний репозитарій
Київського національного університету
театру, кіно і телебачення
імені І. К. Карпенка-Карого

Стимулювання критичного мислення через інноваційні підходи в мистецькій освіті : систематичний огляд

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Білан, Василь Вікторович
dc.contributor.author Громадський, Ростислав Анатолійович
dc.contributor.author Ялоха, Тетяна Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-07-08T11:34:53Z
dc.date.available 2024-07-08T11:34:53Z
dc.date.issued 2024-06-11
dc.identifier.citation Білан В. В. Стимулювання критичного мислення через інноваційні підходи в мистецькій освіті : систематичний огляд / Василь Вікторович Білан, Ростислав Анатолійович Громадський, Тетяна Олександрівна Ялоха // Педагогічна академія : наукові записки. - 2024. - № 7. uk_UA
dc.identifier.uri http://ir.knutkt.edu.ua/handle/123456789/815
dc.description.abstract Метою статті було дослідити вплив інноваційних підходів у мистецькій освіті на розвиток критичного мислення. Для досягнення поставленої мети було використано методи аналізу, синтезу отриманих даних для визначення ефективних методів розвитку критичного мислення у мистецьку освіту, узагальнення. В результаті дослідження було з’ясовано, що критичне мислення є інтелектуально-дисциплінованим процесом аналізу, синтезу, оцінювання отриманої інформації, рефлексії, а також вмінням робити обґрунтовані висновки та приймати обґрунтовані рішення. Розвиток критичного мислення є необхідним елементом сучасної освіти, що сприяє формуванню творчих, самостійних та відповідальних фахівців. Впровадження інноваційних підходів в мистецьку освіту може значно покращити процес стимулювання критичного мислення. Використання штучного інтелекту та віртуальної реальності має велике значення для розвитку творчих здібностей, що є важливим для підготовки майбутніх фахівців у галузі мистецтва. Ефективними у розвитку таких навичок критичного мислення у здобувачів освіти як аналіз, оцінка, синтез і організація інформації, є інтерактивні методи навчання. Важливою передумовою формування критичного мислення здобувачів мистецької освіти є використання в процесі навчання дискусій, семінарів, ігрових форм, групових та індивідуальних робіт та інших форм організації навчання. Основними вміннями, якими може оволодіти здобувач освіти в результати такого навчання є вміння ставити запитання, пошук доказів, що підтверджують або спростовують отриману інформацію, проведення порівняльного аналізу тощо. Загалом, використовуючи різні цифрові інструменти, інтерактивні методи навчання, інноваційні технології, викладачі можуть підвищити ефективність освітнього процесу та стимулювати розвиток творчих здібностей у здобувачів освіти. Важливо постійно удосконалювати навчальні програми та методики з урахуванням стрімких змін у сучасному світі. Заклади вищої освіти повинні надавати пріоритет інноваційним методам для ефективного навчання та підготовки майбутніх фахівців мистецького напрямку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject педагогічні інновації uk_UA
dc.subject методи активного навчання uk_UA
dc.subject розвиток творчих здібностей uk_UA
dc.subject ефективність навчальних стратегій uk_UA
dc.title Стимулювання критичного мислення через інноваційні підходи в мистецькій освіті : систематичний огляд uk_UA
dc.title.alternative Encouraging critical thinking through innovative approaches in art education : A systematic review uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.udc 37.013
dc.identifier.doi https://doi.org/10.57125/pedacademy.2024.06.29.08


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу