dc.description.abstract |
Остання третина ХХ століття позначилася низкою принципових естетичних зрушень для українського театру. З-поміж усіх галузей інтенсивним оновленням та змінами вирізняється сценографія. Це сталося завдяки входженню у театральні процеси молодого покоління сценографів та режисерів, випускників Київського державного художнього інституту під керівництвом майстра Д. Лідера.
Сценографи продовжили втілювати та розвивати його творчий метод, визначивши подальший розвиток українського театру наприкінці ХХ – початку ХХІ століття. Вистави за участю В. Карашевського, А. Александровича-Дочевського, Л. Безпальчої, І. Несміянова, Н. Рудюк, М. Левитської, С. Коштелянчука та ін. учнів Д. Лідера ставали об’єктами уваги критиків або висвітлювалися у наукових працях. Численні статті, рецензії та публікації мали як науковий, так і публіцистично-критичний характер. Однак, художньо-естетичні засади представників школи Д. Лідера не стали предметом цілісного наукового аналізу. Вказане зумовлює актуальність теми дослідження. |
uk_UA |