dc.description.abstract |
Упродовж усього періоду творчості режисер Дмитро Богомазов постійно експериментує з музикою та її роллю у виставі. Він використовує як авторську музику, співпрацюючи з композиторами Олександром Кохановським, Данилом Перцевим, так і спеціально підібрану музичними оформлювачами Олександром Курієм, Олександром Бегмою та Сусанною Карпенко. В його доробку, окрім насичених музикою драматичних вистав, є також музично-драматичні, як мюзикл "Співай, Лоло, співай" та електроакустична опера-перформанс «Солодких снів, Річарде». Майже в кожній постановці використовуються музичні інструменти та живий голос, що підкреслює відчуття режисером важливості музики як дієвого чинника у виставі. Окремі характеристики музичної складової у виставах Дмитра Богомазова фіксуються науковими роботами, рецензіями, оглядовими й проблемними статтями, творчими портретами митців. Однак аналіз музичної складової та її ролі у виставах режисера в зазначених наукових дослідженнях та інших публікаціях на сторінках фахових видань зосереджується здебільшого на ранньому періоді творчості (театр «Вільна сцена»). Враховуючи, що з того часу Дмитро Богомазов втілив близько двадцяти вистав, можна констатувати що цей аспект у творчості режисера висвітлено недостатньо, а роль музики як дієвого чинника, за окремими винятками, не стала предметом окремого наукового дослідження. |
uk_UA |