Abstract:
У реаліях сьогодення актуальність творчого мистецького проекту обумовлена виникненням попиту в театральному просторі на драматургію, що містить яскраві мовленнєві відтінки діалектного характеру діючих персонажів. Це провокує до міркувань та пошуків інноваційних методів, нових форматів роботи у межах навчального процесу у мистецьких закладах вищої освіти. Адже, методики з оволодіння регіонально-мовленнєвою специфікою висловлювання для майбутніх акторів драматичного театру наразі відсутні в навчальній програмі дисципліни «Сценічна мова» для закладів вищої освіти III і IV рівнів акредитації. Теоретико-практичне вивчення такого напрямку роботи стає надійним підґрунтям у подальшій професійній діяльності: втілення ролей, що містять українські народнопоетичні відтінки і забарвлення.