Інституційний репозитарій
Київського національного університету
театру, кіно і телебачення
імені І. К. Карпенка-Карого

Художня виразність, уява і фантазія як цільові установки розвитку пластики рук у навчальному процесі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сільченко, Тетяна Іванівна
dc.date.accessioned 2025-02-25T11:38:12Z
dc.date.available 2025-02-25T11:38:12Z
dc.date.issued 2023-05-30
dc.identifier.citation Сільченко Т. І. Художня виразність, уява і фантазія як цільові установки розвитку пластики рук у навчальному процесі / Тетяна Іванівна Сільченко // Науковий вісник Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І.К.Карпенка-Карого. — 2023. — Вип. 32. — С. 43 - 49. uk_UA
dc.identifier.uri http://ir.knutkt.edu.ua/handle/123456789/891
dc.description.abstract Статтю присвячено осмисленню художньої виразності рук, важливості уяви і фантазії як цільових установок для пластичного розвитку рук актора-лялькаря. В дослідженні розглядаються поняття уяви, творчої уяви, асоціативної уяви, фантазії та їх модифікації. Висвітлюється значення художньої виразності рук та створення за їх допомогою зорового образу. Доводиться, що методологічний підхід, який застосовується у навчальному процесі, сприяє розвиткові уяви і фантазії студента та є базовою установкою у процесі навчання uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject пластика рук uk_UA
dc.subject імпровізована лялька uk_UA
dc.subject творча уява uk_UA
dc.subject асоціативна уява uk_UA
dc.subject фантазія uk_UA
dc.subject художня виразність uk_UA
dc.subject художній образ uk_UA
dc.subject рука-образ uk_UA
dc.subject зоровий образ uk_UA
dc.subject образне мислення uk_UA
dc.title Художня виразність, уява і фантазія як цільові установки розвитку пластики рук у навчальному процесі uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.udc 792.97.028:378.016](045)
dc.identifier.doi https://doi.org/10.34026/1997-4264.32.2023.281321


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу