У дипломній роботі розглядається режисерсько-постановочний план
вистави «Була у Зайчика хатинка» за п’єсою Н. Новоселицької «Ой, була у
зайця хата». Окреслено методику підготовки режисера до постановки та
розглянуто ...
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню п’єси «Казка про дві
нитки» та її сценічної реалізації - вистави «Фабрика ниток». Розглядаються
драматургічні особливості п’єси, її художніх засобів та можливостей
сценічного ...
У дипломній роботі розглядається режисерсько-постановочний план вистави «Гуси-лебеді» за однойменною п’єсою Галини Гусарової. Досліджуються етапи режисерської підготовки до постановки, зокрема аналіз структури драматургічного ...
У дипломній роботі розглядається акторська експлікація ролі Попелюшки
у виставі «Попелюшка» за однойменною п’єсою Ю. Врублевської за мотивами
казки Ш. Перро. Аналізується методика роботи актора над роллю та
розглянуто ...
У дипломній роботі розглядається акторська експлікація ролі Короля у виставі Михайла Урицького «Попелюшка» за однойменною п’єсою Ю. Врублевської за мотивами казки Ш. Перро. Аналізується методика роботи актора над роллю та ...
Харлампова, Дарія Олександрівна(Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025)
У кваліфікаційній роботі розглядається роль Мортіші Адамс у виставі «Сімейка Адамсів» за мотивами коміксу Чарльза Адамса, кінофільму «Сімейка Адамсів» (режисер – Б. Зонненфельд), американського анімаційного комедійного ...
Кибенко, Каріна Андріївна(Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025)
У кваліфікаційній роботі розглядається акторська експлікація ролі Мавки у виставі «Лісова пісня» за мотивами однойменної п'єси Лесі Українки. Дослідження спрямоване на аналіз художнього образу Мавки та акторських методів ...
Лях, Євгеній Олегович(Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, 2025)
У дипломній роботі розглядається акторська експлікація ролі Лукаша у виставі «Лісова Пісня» за п'єсою Лесі Українки. Аналізується методика підготовки роботи актора над роллю та розглянуто особливості сценічного втілення ...
У науковому обґрунтуванні вперше розглядається пластика рук як самостійний засіб виразності в мистецтві театру ляльок. Адже настійний пошук сучасним театром ляльок інноваційних форм, помітна схильність до перформативності ...
Важливим завданням у сучасному соціокультурному середовищі є створення паритетного суспільства. Тому дедалі частіше спостерігається підвищений інтерес до теми інклюзії як в науковому, так і в мистецькому середовищі, що й ...
Урицький, Михайло Якович; Urytskyi, Mykhailo(ІПСМ НАМ України, 2023)
Аналізується творча діяльність Кримського театру ляльок кінця XX початку — XXI сторіччя в часи художнього керівництва театром заслуженого діяча мистецтв України Бориса Азарова. Презентується постать самого художнього ...
Оскільки для людей з інвалідністю більшість мистецьких ресурсів залишаються недоступними, особливо актуальними сьогодні стають питання, присвячені вивченню саме інклюзивного театрального продукту, який тільки починає ...
ІІ Всеукраїнська науково-творча конференція
«Сучасна професійна підготовка фахівців сценічного
мистецтва: полілог театральних шкіл України», попри воєнні дії, відбулася в широкому форматі. Полілог викладачів та студентів: ...