Короткий опис(реферат):
Останнім часом, управління продукцією стає все більш важливим у зв'язку з новими стратегіями бізнесу, що визначаються поточним ринком. Роль продюсера полягає в тому, щоб бути як творцем, так і організатором творчого процесу, і ця професія стає основою для надій на оновлення української культури. Професіональний фахівець у сфері продюсування відрізняється від інших творчих професій тим, що перш за все створює концепцію ідеї. Після цього він збирає гроші та творчу і технічну групи, щоб втілити задум в життя. Звичайно, справжній продюсер має навчитися навичкам менеджменту. Він має розбиратися не тільки в управлінських процесах під час створення продукту, але і розуміти його цільову аудиторію та глядацький потенціал. Ще одним важливим аспектом є реклама, яка стає все більш визначальним суспільним феноменом, формуючи соціальні, економічні та культурні уявлення в суспільстві. Вона довгий час привертає увагу різних галузей, таких як соціологія, психологія, історія, економіка, маркетинг та інші. Проте в економічній літературі, як зарубіжній, так і вітчизняній, мало наукових теоретичних підходів та практичних рекомендацій для організації рекламних кампаній, включаючи створення рекламних відеороликів. Водночас і відеорекламу можна розглядати як вид мистецтва, тому й продюсування рекламних роликів це мистецтво, як виробництво кіно. В світі існує більше десятка престижних нагород за рекламу, видатні продюсери та режисери реклами відомі так само, як і режисери та продюсери кіно та телебачення, тому я обрала тему продюсування саме рекламних роликів