dc.contributor.author |
Раєвський-Рябченко, Ігор Степанович |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-25T12:20:58Z |
|
dc.date.available |
2025-07-25T12:20:58Z |
|
dc.date.issued |
2025-06-12 |
|
dc.identifier.citation |
Раєвський-Рябченко І. С. Маркетингова стратегія театру як інструмент формування глядачевої аудиторії : бакалаврська робота / Ігор Степанови Раєвський-Рябченко ; наук. кер. - В. В. Білан. - Київ : КНУТКіТ імені І. К. Карпенка-Карого, 2025. - 68 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://ir.knutkt.edu.ua/handle/123456789/980 |
|
dc.description.abstract |
Проблема вивчення специфіки маркетингових досліджень в галузі культури та мистецтва є однією з нагальних проблем розвитку національної економіки, зокрема соціально-культурної сфери. Таким чином, необхідність розв'язання нагальних проблем української економіки з врахуванням специфіки становлення і розвитку конкурентного середовища в соціально-культурній сфері визначили актуальність
дослідження. Роль театрознавця в сучасному рекламно-інформаційному просторі та
пропаганда театрального мистецтва висвітлюється у працях досить вузького кола науковців. Зазначена проблематика аналізується в роботах науковців, що висвітлюють питання розвитку соціально-культурної сфери, а також займаються розв’язанням проблем в галузі маркетингових досліджень, рекламно-інформаційних послуг. Проблема вивчення специфіки маркетингу в галузі культури та мистецтва є однією з нагальних проблем розвитку соціально-культурної сфери української економіки. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
театральна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
організація театральної справи |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова стратегія |
uk_UA |
dc.title |
Маркетингова стратегія театру як інструмент формування глядачевої аудиторії |
uk_UA |
dc.type |
Bachelor thesis |
uk_UA |