dc.contributor.author |
Лягущенко, Андрій Геннадійович |
|
dc.date.accessioned |
2025-09-01T10:02:57Z |
|
dc.date.available |
2025-09-01T10:02:57Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Лягущенко А. Г. Лесь Курбас і парадокс державного театру / Андрій Геннадійович Лягущенко // 100 років в авангарді : наук. зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. - К., 2024. - С. 105 - 114. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://ir.knutkt.edu.ua/handle/123456789/1007 |
|
dc.description.abstract |
Існування такого багатофакторного явища, що носить назву «державний театр»
здавна несло у собі масу протиріч та й навіть парадоксів. 3 одного боку, діячі сцени,
як і будь-які митці, повсюдно намагалися якщо не обстоювати то хоча б принаймні декларувати власну творчу незалежність. З іншого боку, театральна спільнота значно
більше ніж представники інших мистецтв залежала від держави і головне - часто-густо шукала такої залежності. Це обумовлювалося тим, що ефективне функціонування суспільства як самодостатньої соціальної системи завжди визначалося результативністю процесів комунікації. Для державної влади в усі часи особливо важливою була і є масова комунікація, здатна здійснювати широкий та ефективний вплив на соціум, формувати його настрої та уподобання і врешті решт маніпулювати та управляти ним. І саме театр на шляху всього свого історичного розвитку в умовах відсутності сучасних комунікативних засобів виявився єдиним видом мистецтва, якому були притаманні вказані можливості. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Музей театрального музичного та кіномистецтва України |
uk_UA |
dc.subject |
Лесь Курбас |
uk_UA |
dc.subject |
український театр |
uk_UA |
dc.title |
Лесь Курбас і парадокс державного театру |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
792.07(045) |
|