Institutional repository of
Kyiv National I. K. Karpenko-Karyi University
of Theatre, Cinema and Television

Проблеми залучення інвестицій в українське ігрове кіно : виклики та перспективи product placement

Show simple item record

dc.contributor.author Божков, Олександр Валерійович
dc.date.accessioned 2025-12-17T10:26:50Z
dc.date.available 2025-12-17T10:26:50Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Божков О. В. Проблеми залучення інвестицій в українське ігрове кіно : виклики та перспективи product placement : магістерська робота / Олександр Валерійович Божков ; наук. кер. - В. М. Миленький. - Київ : КНУТКіТ імені І. К. Карпенка-Карого, 2025. – 130 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://ir.knutkt.edu.ua/handle/123456789/1054
dc.description.abstract У сьогоднішньому різноманітті торгових марок і брендів, товарів і послуг достатньо складно розібратися, віддати перевагу одному виробнику. У цьому зв'язку, споживач стає більш вибагливим. Вимогливість покупців, величезний вибір і велика конкуренція призвели до того, що сьогоднішня реклама може бути не такою ефективною, як раніше. Рекламодавці та виробники реклами змушені шукати нові інструменти просування товарів і послуг. Саме цим зумовлено розвиток прихованої реклами, що на сьогоднішній день важливо. Потенційні споживачі не можуть переключити увагу з рекламованого об'єкта на інший — особливості продуктового розташування не дозволяють розміщення конкурентних компаній в одному фільмі. Цю тему можна вважати значимою в контексті розвитку конкуренції на світовому ринку. Значущість теми в тому що, серйозна конкуренція, вимогливість споживачів та великий вибір товарів сьогодні є факторами, що знижують ефективність прямої реклами. З'явилася потреба в нових видах просування. Наукова новизна полягає у визначенні ефективності використання Product placement у сучасному українському кінематографі, як порівняно нового для української реальності інструмента маркетингових комунікацій. В результаті проведеного дослідження було виявлено ряд проблем сприйняття product placement аудиторією. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Київський національний університет театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого uk_UA
dc.subject ринок кіноіндустрії uk_UA
dc.subject стратегії продюсування uk_UA
dc.subject product placement uk_UA
dc.title Проблеми залучення інвестицій в українське ігрове кіно : виклики та перспективи product placement uk_UA
dc.type Master thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics