Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Булах, Тетяна Миколаївна
dc.contributor.author Плахотнікова, Лариса Олександрівна
dc.contributor.author Громадський, Ростислав Анатолійович
dc.date.accessioned 2023-05-04T07:56:45Z
dc.date.available 2023-05-04T07:56:45Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Булах, Т. М. Класифікація франчайзингу та особливості його різновидів у підприємницькій діяльності / Т. М. Булах, Л. О. Плахотнікова, Р. А. Громадський // Науковий вісник Національної академії статистики, обліку та аудиту: збірник наукових праць. - К., 2020. - № 3. - С. 77 - 83. uk_UA
dc.identifier.uri http://ir.knutkt.edu.ua/handle/123456789/564
dc.description.abstract В статті досліджено критерії класифікації франчайзингу. Визначено, що залежно від них франчайзинг набуває різноманітних видів і форм у підприємницькій діяльності. Виявлено, що кожен із різновидів франчайзингу має певні особливості, переваги та недоліки, і вибір конкретної форми визначатиметься стратегією правовласника, умовами ринку, специфікою діяльності, ресурсами та багатьма іншими факторами. Доведено, що класифікація франчайзингу дозволяє: визначити роль і місце різновидів франчайзингу в підприємницькій діяльності; цілеспрямовано обрати найбільш ефективну форму або вид взаємин із кожним окремим партнером при створенні франчайзингового підприємства; здійснювати прогнозну оцінку розвитку франчайзингової діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject франчайзинг uk_UA
dc.subject франшиза uk_UA
dc.subject франчайзер uk_UA
dc.subject франчайзі uk_UA
dc.subject підприємницька діяльність uk_UA
dc.title Класифікація франчайзингу та особливості його різновидів у підприємницькій діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.udc 330.33.01:334.021
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31767/nasoa.3-2020.08


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу