Abstract:
У статті розглянуті методологічні засади побудови освітньо-творчих програм на третьому рівні вищої освіти за спеціальністю «Сценічне мистецтво». На прикладі програми Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого були виявлені та осмислені необхідні вимоги до концептуально-методологічних засад побудування таких програм. Проаналізовані складові такої програми, спрямовані на здобуття поглиблених знань і вдосконалення професійної підготовки у сфері сценічного мистецтва. Зазначено, що якість кінцевих результатів навчання забезпечується через набуття компетентностей у сфері дослідницької, педагогічної та творчої роботи. Запропоновані варіанти наповнення програми компонентами, які можуть задовольнити вимоги до підготовки здобувача ступеня на освітньо-творчому рівні вищої освіти та будуть сприяти максимальному розкриттю і реалізації його творчого потенціалу в подальшій професійній діяльності. Отримані висновки й рекомендації можуть створити методологічну базу для подальшого удосконалення системи підготовки здобувачів ступеня доктора мистецтва.