dc.contributor.author |
Пантін, Олександр Володимирович |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-20T09:24:54Z |
|
dc.date.available |
2025-01-20T09:24:54Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Пантін О. Кінематограф та геймдизайн: досвід взаємодії, тенденції розвитку : магістерська робота / Олександр Володимирович Пантін; наук. кер. - М. Т. Братерська-Дронь. - Київ : КНУТКіТ імені І. К. Карпенка-Карого, 2024. - 89 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://ir.knutkt.edu.ua/handle/123456789/868 |
|
dc.description.abstract |
У роботі досліджується історія виникнення відеоігор, поява технологічних, драматургічних та наративних елементів, що наближає ігри до візуального досвіду кінематографа, а також - тенденція до збільшення інтерактивного жанру відеігор і загальної потреби в екранізації великих та відомих серій ігор в кінематографі. Дослідження містить такі питання, як розвиток геймдизайну під впливом кінематографа, драматургічні особливості відеоігор та кінематографа, механізми впливу на реципієнта (гравця, глядача), особливості екранізації відеоігор, проблема інтерактивності та «свободи вибору», дифузія та розмивання кордонів між галузями кінематографа й відеоігор, індентифікація геймдизайну як творчого процесу та відеоігор як мистецтва. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
відеоігри |
uk_UA |
dc.subject |
інтерактивний кінематограф |
uk_UA |
dc.subject |
технології кіно |
uk_UA |
dc.subject |
геймдизайн |
uk_UA |
dc.title |
Кінематограф та геймдизайн: досвід взаємодії, тенденції розвитку |
uk_UA |
dc.type |
Master thesis |
uk_UA |