Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пантін, Олександр Володимирович
dc.date.accessioned 2025-01-20T09:24:54Z
dc.date.available 2025-01-20T09:24:54Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Пантін О. Кінематограф та геймдизайн: досвід взаємодії, тенденції розвитку : магістерська робота / Олександр Володимирович Пантін; наук. кер. - М. Т. Братерська-Дронь. - Київ : КНУТКіТ імені І. К. Карпенка-Карого, 2024. - 89 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://ir.knutkt.edu.ua/handle/123456789/868
dc.description.abstract У роботі досліджується історія виникнення відеоігор, поява технологічних, драматургічних та наративних елементів, що наближає ігри до візуального досвіду кінематографа, а також - тенденція до збільшення інтерактивного жанру відеігор і загальної потреби в екранізації великих та відомих серій ігор в кінематографі. Дослідження містить такі питання, як розвиток геймдизайну під впливом кінематографа, драматургічні особливості відеоігор та кінематографа, механізми впливу на реципієнта (гравця, глядача), особливості екранізації відеоігор, проблема інтерактивності та «свободи вибору», дифузія та розмивання кордонів між галузями кінематографа й відеоігор, індентифікація геймдизайну як творчого процесу та відеоігор як мистецтва. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject відеоігри uk_UA
dc.subject інтерактивний кінематограф uk_UA
dc.subject технології кіно uk_UA
dc.subject геймдизайн uk_UA
dc.title Кінематограф та геймдизайн: досвід взаємодії, тенденції розвитку uk_UA
dc.type Master thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу