Короткий опис(реферат):
Мета статті – виявити деякі модерні (традиційні) та постмодерні (інноваційні) аспекти теорії та практики менеджменту в театрально-видовищній сфері сучасної України. І відповідно до цих теоретичних засад менеджменту в організації, репрезентувати практичний досвід управління театрально-видовищним підприємством, яким на теперішній час і є циркове підприємство Національний цирк України. Методологія дослідження. У процесі розгляду теми було застосовано наступні методи: культурологічного аналізу, культурологічної реконструкції, контент-аналізу теоретичного доробку вчених, загально-теоретичні методи мистецтвознавчого аналізу. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що у статті репрезентується постмодерне (інноваційне) бачення діяльності циркових підприємств (зокрема Національного цирку України) як театрально-видовищних закладів постмодерного культурно-мистецького простору, що у свою чергу зумовило впровадження постмодерних (інноваційних) підходів у процес менеджменту цих культурно-мистецьких підприємств. Висновки. У статті акцентовано увагу на тому, що саме в межах постмодерної культурно-мистецької парадигми цирк, як мистецький заклад та підприємство, набуває чітких обрисів театрально-видовищного підприємства, яке виробляє та презентує глядачам свій неповторний, дуже специфічний, театрально-видовищний продукт, на який перетворилась модерна (традиційна) циркова програма.