Перегляд Кафедра кінознавства по назві

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Погребняк, Галина Петрівна (Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, 2020-08-08)
    Монографія присвячена розгляду й аналізу концепту «авторське кіно» в соціокультурному середовищі другої половини ХХ – початку ХХІ століття. У полі зору дослідниці – актуальна проблема вивчення творчості авторів-режисерів ...
  • Волошенюк, Оксана Валеріївна; Баликін, Ілля; Чорний, Олег; Федченко, Олег (Академія української преси; Інститут мистецтвознавства, фольклору та етнології імені М. Рильського НАНУ, 2019)
    Абетка візуальної грамотності присвячена першоцеглинкам мови кіномистецва. Вона надасть можливість як педагогам НУШ, так і учням краще орієнтуватися у світі візуальності.
  • Журавльова, Тетяна Василівна (ІМФЕ імені М. Т. Рильського, 2018)
    У статті досліджено втілення поняття «мелодраматизм» у авторському кінематографі України початку ХХІ століття. На прикладі фільмів К. Муратової та Є. Нейман розглянуто роль та функціонування художніх властивостей мелодрами ...
  • Марченко, Богдан Маркович (2024)
    Актуальність теми магістерської роботи обумовлена тенденціями в суспільствах країн західного типу з початку ХХІ століття. На зміну ширшим національним та соціальним ідентичностям приходять малі групові ідентичності, скеровані ...
  • Марченко, Богдан Маркович (2024)
    Актуальність теми даної магістерської роботи обумовлена тенденціями, що мають місце в суспільствах країн західного типу з початку ХХІ століття. На зміну ширшим національним та соціальним ідентичностям приходять малі групові ...
  • Чанг, Цзе. (2023)
    Китайський кінематограф в історичному, естетичному, філософському та інших аспектах - це яскравий і самобутній культурний феномен глобального масштабу. Розвиваючись на початку ХХ ст. під патронатом західної культури, він ...
  • Журавльова, Тетяна Василівна (Національна музична академія України імені П. І. Чайковського, 2020-08-20)
    Розглянуто екранізовані версії класичних оперних творів як приклад міжмистецької взаємодії. Екранізацію порівняно з таким методом художньої діяльності, як інтерпретація — відтворення оперного твору засобами кінематографу. ...
  • Чжан, Цзінвень (2023)
    Китайські фільми про бойові мистецтва, що виникають на ранньому етапі розвитку кінематографа в Китаї як фільмування сцен з пекінської опери та розквітають вже в німому кіно як екранізація пригодницьких фентезійних романів ...
  • Сидорчук, Тетяна Анатоліївна (2023)
    Доступність засобів для створення та дистрибуції контенту, що стала можливою завдяки інноваційним інженерним звершенням, демократизувала універсалії культури, збагачуючи мистецтво сонмом нових образів, знаків та символів. ...
  • Сазонова, Вікторія Олегівна (2024)
    Повномасштабне вторгнення Російської Федерації в Україну спровокувало безпрецедентний за швидкістю розвитку прояв карикатурної творчості в медіапросторі, зокрема в українському анімаційному фільмі. Це стало підставою для ...
  • Журавльова, Тетяна Василівна (Вісник КНУКіМ, 2023-06)
    Метою статті є: розкриття художніх прийомів, якими режисери фільмів періоду хрущовської «відлиги» відтворювали інтимні переживання персонажів; концептуалізація поняття «кохання» у фільмах цього часу, визначення значущості ...
  • Пантін, Олександр Володимирович (2024)
    У роботі досліджується історія виникнення відеоігор, поява технологічних, драматургічних та наративних елементів, що наближає ігри до візуального досвіду кінематографа, а також - тенденція до збільшення інтерактивного жанру ...
  • Погребняк, Галина Петрівна (НАКККіМ, 2017-06-20)
    У підручнику на широкому історичному тлі проаналізовано становлення й розвиток виражальних засобів кіномистецтва, телебачення й радіо, розкрито їх художньо-естетичну цінність і можливості використання в сценічному мистецтві ...
  • Волошенюк, Оксана Валеріївна; Іванов, Валерій Феліксович (Центр вільної преси; Академія української преси; Інститут мистецтвознавства, фольклору та етнології імені М. Рильського НАНУ, 2012-10-16)
    Авторський колектив: В. Ф. Іванов (Глава І, ІІІ, ІV, V), О. В. Волошенюк (Глава VI, VІІІ, ІХ, Х), Д. Ю. Дзюба (Глава VІ, ХІ), В. Ф. Дубровський (Глава ІV), Т. В. Іванова (Глава ХVІ), Л. М. Кульчинська (Глава VІІІ, ХІІ, ...
  • Журавльова, Тетяна Василівна (ІМФЕ НАНУ, 2012)
    Елементи мелодрами у вітчизняному кінематографі радянської доби завжди використовувалися відповідно до ідеологічних констант методу соцреалізму. У статті на емпіричному матеріалі розкрито зміни, що відбувалися в ...
  • Никоненко, Володимир Володимирович (2024)
    Архетип батька – один із основних елементів колективного позасвідомого. Вже на зорі історичного розвитку людство закріпило за батьківською постаттю такі символічні функції: сила, влада, мудрість, наставництво, захист. ...
  • Журавльова, Тетяна Василівна (Київський національний університет культури і мистецтв, 2018-12-26)
    Мета роботи полягає в дослідженні ролі та специфіки функціонування елементів мелодрами в аналізованих фільмах К. Муратової. З огляду на поставлені завдання, в роботі застосовано наступні методи: порівняльно-генетичний – в ...
  • Журавльова, Тетяна Василівна (ІМФЕ НАНУ, 2016)
    Стаття присвячена культурологічному дослідженню періоду "відлиги" в українському кіномистецтві. Ретроспективний аналіз покликаний виявити історико-культурні чинники, які сприяли появі численних кіномелодрам, створених на ...
  • Волошенюк, Оксана Валеріївна; Мокрогуз, Олександр Петрович; Новікова, Людмила Євгеніївна; Тримбач, Сергій Васильович; Черков, Георгій Анатолійович (Академія української преси; Інститут мистецтвознавства, фольклору та етнології імені М. Рильського НАНУ, 2019-06-21)
    Цей посібник для вчителів, які викладають історію та медіаграмотність. Звернення до українських кінотекстів дозволить популяризувати кінематографічну грамотність та, через призму мистецьких творів, продискутувати про ...
  • Кравченко, Валерія Вадимівна (2024)
    Використання досвіду попередників і розвиток наявних методів у мистецтві посідають важливе місце в багатьох творчих галузях, і кінематограф не є винятком. З початку його існування популярними серед митців були творчі ...