Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Владимирова, Наталія Вікторівна | |
dc.contributor.author | Гринишина, Марина Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-09T14:37:52Z | |
dc.date.available | 2024-02-09T14:37:52Z | |
dc.date.issued | 2020-08-27 | |
dc.identifier.citation | Владимирова Н. В. Естетичні інтенції «Ритуальної сцени» у програмі «Театру жорстокості» Антонена Арто 1930-х років / Наталія Вікторівна Владимирова, Марина Олександрівна Гринишина // Художня культура. Актуальні проблеми. - 2020. - Вип. 16, Ч. 2. - С. 116 - 121. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2618-0987 | |
dc.identifier.uri | http://ir.knutkt.edu.ua/handle/123456789/752 | |
dc.description.abstract | Виявлено естетичні інтенції ритуального кону у сценічній практиці Антонена Арто 1930-х років та у концептуальних положеннях програми крюотичного театру, оприлюднені у книзі «Театр та його двійник» (1938). Методологію дослідження склала комбінація історико-культурного, історико-реконструктивного та структурно-аналітичного методів. Наукова новизна дослідження полягає у пропозиції нової систематизації творчих надбань французького авангардиста та у нетрадиційному для сучасного українського театрознавства погляді на програму крюотичного театру. Постать і творча діяльність Антонена Арто від 1990-х і дотепер перебувають у колі уваги вітчизняних науковців. Водночас не згасав інтерес до них англо- та франкомовного театрознавства. Тож нині настав час переосмислити теоретичні постулати та режисерську практику митця 1930-х, враховуючи наукові надбання світової науки про театр. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Інститут проблем сучасного мистецтва | uk_UA |
dc.subject | творчість Антонена Арто | uk_UA |
dc.subject | ритуальний кін | uk_UA |
dc.subject | крюотичний театр | uk_UA |
dc.subject | театральний авангард | uk_UA |
dc.subject | сюрреалізм | uk_UA |
dc.title | Естетичні інтенції «Ритуальної сцени» у програмі «Театру жорстокості» Антонена Арто 1930-х років | uk_UA |
dc.title.alternative | Aesthetic Intentions of the Ritual Scene in the Theatre of Cruelty program by Antonin Artaud during the 1930s | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 792.02 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31500/1992-5514.16(2).2020.217801 |