dc.contributor.author |
Anhelova, Anhelina |
|
dc.contributor.author |
Ангелова, Ангеліна Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-22T12:26:19Z |
|
dc.date.available |
2023-05-22T12:26:19Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Ангелова А. О. Етнорелігійні витоки театральних забобонів / Ангеліна Олегівна Ангелова // Вісник НАККіМ. - 2019. - № 3. - C. 150 - 154. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://ir.knutkt.edu.ua/handle/123456789/649 |
|
dc.description.abstract |
Метою роботи є з‘ясування етнорелігійних витоків театральних забобонів. Методологія дослідження полягає у застосуванні міждисциплінарного підходу з залученням до мистецтвознавчої проблематики релігієзнавчих методів дослідження: феноменологічного, порівняльно-історичного, етнологічного та ін.
Публікація є першою спробою аналітичного дослідження театральних забобонів й упереджень методами релігієзнавства. Аналіз поширених в артистичному середовищі повір‘їв і прикмет свідчить про загальне ставлення до театру як до живого організму, що потребує збалансування опозиційних сил і феноменів. Саме тому всі поведінкові заборони акторів спрямовані на гармонізацію театрального часопростору. Театр, з одного боку, є моделлю людської оселі, що потребує постійного оновлення та очищення, з іншого боку – це своєрідне святилище, де відбувається творчий акт, що накладає на поведінку театралів особливі табу та ритуальні обмеження. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв |
uk_UA |
dc.subject |
забобони |
uk_UA |
dc.subject |
упередження |
uk_UA |
dc.subject |
прикмети |
uk_UA |
dc.subject |
табу |
uk_UA |
dc.subject |
театральне мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
сценічна практика |
uk_UA |
dc.title |
Етнорелігійні витоки театральних забобонів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
398.3-7.091(5) |
|