Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Фіалко, Валерій Олексійович | |
dc.date.accessioned | 2023-07-05T10:12:16Z | |
dc.date.available | 2023-07-05T10:12:16Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Фіалко В. О. Режисерські пошуки Сергія Данченка: початок київського періоду / Валерій Олексійович Фіалко // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. - Київ, 2015. - № XXXIV. - С. 331 – 339. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.knutkt.edu.ua/handle/123456789/688 | |
dc.description.abstract | Режисерська діяльність С. Данченка на чолі Київського театру ім. І. Франка розширила естетичну територію творчих пошуків колективу. Його постановки: «Украдене щастя» І. Франка, «Дядя Ваня» А. Чехова, «Візит старої дами» Ф. Дюрренматта та ін., про які йдеться у статті, вписали український театр контекст загальноєвропейських сценічних практик. Сценічні хронотопи, як дієвий чинник формування образних систем вистав С. Данченка і сценографа Д. Лідера, визначили магістральні лінії збагачення естетичного потенціалу української театральної культури. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв | uk_UA |
dc.subject | режисура | uk_UA |
dc.subject | Сергій Данченко | uk_UA |
dc.subject | Данило Лідер | uk_UA |
dc.subject | образна система вистави | uk_UA |
dc.subject | сценічний хронотоп | uk_UA |
dc.subject | режисерська концепція | uk_UA |
dc.title | Режисерські пошуки Сергія Данченка: початок київського періоду | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |