dc.contributor.author |
Миленька, Галина Дмитрівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-04T13:08:40Z |
|
dc.date.available |
2025-02-04T13:08:40Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Миленька Г. Д. Історія доктора Фауста на сцені європейського театру ХХІ століття: потенціал відкритої інтерпретації (німецька модель) / Галина Дмитрівна Миленька // Науковий вісник КНУТКіТ ім. І.К. Карпенка-Карого. - 2024. - Вип. 34. - С. 14 - 23. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://ir.knutkt.edu.ua/handle/123456789/889 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто найбільш показові, як з позиції вільного тлумачення класики, так і застосування складної комбінаторики традиційних і сучасних засобів театральної виразності, режисерські моделі трагедії «Фауст» Й. В. Гете на сцені німецького театру ХХІ століття. Аналіз вистав Роберта Вілсона (театр Berliner Еnsemble) і Франка Касторфа (театр Volksbuehne) виявив основну тенденцію сучасних підходів до сценічної інтерпретації класики, які пов’язані з «конструюванням значення» за «логікою власної свідомості» та відходом від сценічної реалізації закладених у драматургії сенсів. Для осмислення режисерських рішень, спрямованих на «перепрошиття» авторського задуму класичного тексту і створення сценічного світу «естетичної автономії» здійснено звернення до філософсько-естетичних поглядів як зарубіжних, так і вітчизняних учених. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
театральне мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
інтерпретація |
uk_UA |
dc.subject |
режисерська інтерпретація |
uk_UA |
dc.subject |
трагедія «Фауст» |
uk_UA |
dc.subject |
драматургія |
uk_UA |
dc.subject |
сценографія |
uk_UA |
dc.subject |
європейський театр ХХІ століття |
uk_UA |
dc.title |
Історія доктора Фауста на сцені європейського театру ХХІ століття: потенціал відкритої інтерпретації (німецька модель) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
792.21(4)"20":821.112.2Гет7Фау](045) |
|
dc.identifier.doi |
10.342026/1997-4264.34.2024.305185 |
|