Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Миленька, Галина Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2025-02-04T13:08:40Z | |
dc.date.available | 2025-02-04T13:08:40Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Миленька Г. Д. Історія доктора Фауста на сцені європейського театру ХХІ століття: потенціал відкритої інтерпретації (німецька модель) / Галина Дмитрівна Миленька // Науковий вісник КНУТКіТ ім. І.К. Карпенка-Карого. - 2024. - Вип. 34. - С. 14 - 23. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.knutkt.edu.ua/handle/123456789/889 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто найбільш показові, як з позиції вільного тлумачення класики, так і застосування складної комбінаторики традиційних і сучасних засобів театральної виразності, режисерські моделі трагедії «Фауст» Й. В. Гете на сцені німецького театру ХХІ століття. Аналіз вистав Роберта Вілсона (театр Berliner Еnsemble) і Франка Касторфа (театр Volksbuehne) виявив основну тенденцію сучасних підходів до сценічної інтерпретації класики, які пов’язані з «конструюванням значення» за «логікою власної свідомості» та відходом від сценічної реалізації закладених у драматургії сенсів. Для осмислення режисерських рішень, спрямованих на «перепрошиття» авторського задуму класичного тексту і створення сценічного світу «естетичної автономії» здійснено звернення до філософсько-естетичних поглядів як зарубіжних, так і вітчизняних учених. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | театральне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | інтерпретація | uk_UA |
dc.subject | режисерська інтерпретація | uk_UA |
dc.subject | трагедія «Фауст» | uk_UA |
dc.subject | драматургія | uk_UA |
dc.subject | сценографія | uk_UA |
dc.subject | європейський театр ХХІ століття | uk_UA |
dc.title | Історія доктора Фауста на сцені європейського театру ХХІ століття: потенціал відкритої інтерпретації (німецька модель) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 792.21(4)"20":821.112.2Гет7Фау](045) | |
dc.identifier.doi | 10.342026/1997-4264.34.2024.305185 |